جدیدترین تصاویر جاسوسی رولزرویس کولینان

جدیدترین تصاویر جاسوسی رولزرویس کولینان

این خودرو را یک “شاسی‌بلند” خطاب نکنید. رولزرویس شاسی‌بلند خود یعنی کولینان را به عنوان یک HSV توصیف می‌کند. HSV مخفف High-sided Vehicle است. هرچند برخی HSV را با خودروهای خاص هولدن می‌شناسند! اما جدیدترین تصاویر جاسوسی کولینان در شمال اروپا ثبت شده و به نظر می‌رسد بدنه‌ی کاملاً پوشیده‌ی آن نسخه‌ی تولیدی باشد. طراحی خودرو به وضوح از فانتوم جدید الهام گرفته اما به‌طور قابل‌توجهی ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد.

2019-rolls-royce-cullinan-spy-photo

در این پروتوتایپ جعبه‌ای شکل دو نوع پوشش بکار رفته است. در نمای جلو پانل‌هایی اضافی را می‌بینیم که با پرچ‌های مشکی به بدنه‌ی اصلی وصل شده‌اند. در بخش عقب نیز همین موضوع را می‌بینیم به گونه‌ای که درب پشتی بزرگ خودرو لایه‌ای اضافی از پوشش را داشته و به وضوح می‌توان دید که شیشه‌ی عقب کولینان پلاستیکی است.

2019-rolls-royce-cullinan-spy-2

چراغ‌های عقب کروی خودرو طراحی بسیار ساده‌ای داشته و معمولاً تنها در تست‌های اولیه بکار می‌روند بنابراین در آینده‌ای نزدیک شاهد حذف آن‌ها خواهیم بود.

2019-rolls-royce-cullinan-spy-4

رولزرویس اعلام کرده که HSV لوکس خود در اواخر سال 2018 معرفی خواهد شد. شاسی‌بلند لوکس رولزرویس از پلتفرم فریم فضایی آلومینیومی نسل بعدی فانتوم استفاده می‌کند. نسخه‌ی تکامل یافته‌ی پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.75 لیتری نیز نیرو را به هر چهارچرخ خواهد رساند. گفته شده در آینده نسخه‌ای الکتریکی از این خودرو نیز تولید خواهد شد.

2019-rolls-royce-cullinan-spy-5

سیستم تعلیق کاملاً جدید باعث خواهد شد تا هم در جاده و هم در خارج از آن شاهد سواری جادویی کولینان باشیم اگرچه به جرئت می‌توان گفت شاید مالکان حتی یک‌بار هم با آن به آفرود نروند. برخی از سخت‌افزارهای بکار رفته در این خودرو با اولین نسل از پرچم‌دار ب ام و X7 مشترک خواهد بود بنابراین برخی از قطعات پلتفرم CLAR ب ام و در این خودرو دیده خواهد شد.

Rolls-Royce Cullinan Artist Rendering
Rolls-Royce Cullinan Artist Rendering

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *