تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

انتشار اولین تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان پیش از مرحلهٔ آزمایش عمومی

رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده است. پس‌ازاین، کولیان تحت آزمایش‌هایی نهایی قرار خواهد گرفت و برای فروش در سال 2018 عرضه خواهد شد. این تصاویر جاسوسی یک نگاه اجمالی از SUV رولزرویس ارائه می‌کنند. خودرویی که به نظر می‌رسد لباس فانتوم را به تن داشته باشد درحالی‌که بلندتر و با ابهت‌تر است. این تصاویر پیش از آغاز آزمون‌های عمومی کولیان گرفته شده‌اند و پس‌ازآن رولزرویس این SUV را در جاده‌های عمومی مورد آزمایش قرار می‌دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود به‌زودی تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شود که جزئیات بیشتری از آن‌را مشخص می‌کنند.

project-cullinan

پس از کریسمس، پروتوتایپ کولیان به شمال سفر خواهد کرد تا در آب‌وهوای سرد قطب شمال مورد آزمایش قرار گیرد. سپس بعدازآن در سال 2017 برای آزمایش در گرمای شدید به خاورمیانه برده خواهد شد. پروژهٔ ساخت این خودرو فعلاً کولیان نام دارد و به‌احتمال‌زیاد رولزرویس برای نسخهٔ تولیدی اولین SUV خود از همین نام استفاده می‌کند. رولزرویس اوایل سال جاری توسعهٔ یک معماری آلومینیومی کاملاً جدید را برای کولیان تأیید کرد. پلت‌فرم جدید این SUV هم بعداً برای نسل جدید سدان گوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین در کنار سامانهٔ چهارچرخ محرک، یک سیستم تعلیق کاملاً جدید هم برای کولیان طراحی شده است.

project-cullinan

رئیس رولزرویس «Torsten Muller» در مصاحبه با اتو اکسپرس در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 اعلام کرد که کولیان در نیمهٔ اول سال 2018 به بازار عرضه می‌شود. او در این مصاحبه در پاسخ به این ادعای بنتلی که مدل بنتایگای خود را با عنوان «بهترین SUV جهان» توصیف کرده است گفت:

«بنتلی بنتایگا به‌وضوح SUV شماره دوی جهان خواهد بود چراکه رولزرویس بهترین در جهان است و SUV جدید ما هم قطعاً همین ویژگی را خواهد داشت. ما یک ماشین عالی و درشان اعتبار رولزرویس خواهیم ساخت».

rolls-royce-suv-frontale-def2_0_0_0

منبع: AutoExpress

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *