ثبت تجاری لوگوی جدید استون مارتین

ثبت تجاری لوگوی جدید استون مارتین

از آنجایی که استون مارتین با هدایت اندی پالمر به سرعت در حال حرکت به سوی برنامه‌ی قرن دوم خود است، این برند بریتانیایی تغییرات و تکامل سریعی را نیز تجربه می‌کند.

aston-logo

ورای برنامه‌ریزی برای تولید خودروهای جدید از جمله هایپرکار هیبریدی برگرفته از فرمول 1، استون به زودی استفاده از پیشرانه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی توسعه یافته توسط AMG را آغاز و احتمالاً از لوگوی جدیدی نیز استفاده خواهد کرد.

mysterious-aston-martin-logo

اتوگاید اخیراً از ثبت لوگوی جدیدی توسط استون مارتین خبر داده است. این لوگو در مناسبت‌های گوناگون و از جمله برای تبلیغات استفاده خواهد شد. جالب آنکه نسخه‌ی دوم همان لوگو هفته‌ی گذشته ساخته شده و احتمالاً برای چرم، لباس، گوشی‌های موبایل و شاسی خودروها و همچنین برای طراحی بکار خواهد رفت.

mysterious-aston-martin-logo-lines-filled

خود لوگو نسبت به نشان کنونی استون مارتین تفاوت زیادی دارد اما برخی شباهت‌های واضح به لوگوی استفاده شده در دهه‌ی 20 میلادی را نشان می‌دهد. از جمله‌ی این شباهت‌ها می‌توان به فرم کروی و آرایش حرف A و M اشاره کرد.

aston_martin_logo_png_amazing_car

تا این مرحله نمی‌توان به‌طور قطع گفت که استون مارتین از لوگوی جدید در کجا استفاده خواهد کرد اما از آنجایی که کمپانی به سرعت در حال تکامل است، استفاده از لوگویی جدید در کل چیز شگفت‌آور و سورپرایز کننده‌ای نیست.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *