آستون مارتین وولانته خود را طراحی کنید!

آستون مارتین وولانته خود را طراحی کنید!

آیا شما هم از آن دسته از آدم هایی هستید که رنگ و دیگر جزئیات از عوامل تصمیم گیری شما راجع به یک خودرو است؟سایت آستون مارتین بخش طراحی آنلاین آستون مارتین وولانته را افتتاح کرد.در تصویر زیر وولانته را با رنگ زرد و کابینی آبی می‌بینید،زود باشید آستون خود را طراحی کنید!

Aston Martin Vanquish Volante
Aston Martin Vanquish Volante

آستون با انجام این کار مشتریان وولانته را با رنگ‌ها و تجهیزات سفارشی آشنا می‌کند.انجام این کار برای هر خودروسازی یک موفقیت به حساب می‌آید(رضایت کامل مشتری از انتخاب خود).

شما از طریق این بخش می‌توانید رنگ بدنه، رنگ کابین، رینگ‌ها، رنگ جلو پنجره، رنگ دریچه های هوا، رنگ کالیپر ترمز، رنگ اگزوز، نوع آینه های جانبی و رنگ دستگیره های در وولانته را انتخاب کنید.یکی از نکته های قوت این شبیه سازی،شبیه بودن بسیار زیاد خودروی کامپیوتری به خودرو واقعی است توجه داشته باشید شبیه سازی سایت‌های دیگر خودروسازان،مانند یک انیمیشن است.یادتان باشد داخل خودروی رویاهایتان را هم طراحی کنید.

نمونه آستون مارتین طراحی شده با رنگ نوک مدادی،داخل قرمز و کالیپر قرمز
نمونه آستون مارتین طراحی شده با رنگ نوک مدادی،داخل قرمز و کالیپر قرمز

جهت یادآوری این خودرو دارای موتور V12 AM11 می‌باشد که قادر است 565 اسب بخار قدرت و 620 نیوتن متر گشتاور تولید کند.علاقه‌مندان جهت طراحی آستون خود می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *