تویوتا با سوپرای کانسپت به توکیو می‌رود

تویوتا با سوپرای کانسپت به توکیو می‌رود

بر پایه‌ی اخبار منتشر شده توسط مجله ژاپنی Best Car، تویوتا پیش‌نمایشی از سوپرا را به‌صورت مفهومی در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 خواهد داشت. این خبر هم خوب و هم بد است. خوب به این دلیل که ما سرانجام خواهیم توانست ایده‌ای واضح از مدل تولیدی آینده‌ی تویوتا به دست بیاوریم زیرا کانسپت ارائه شده بسیار شبیه نسخه‌ی تولیدی خواهد بود؛ اما خبر بد اینکه برای معرفی رسمی مدل تولیدی باید حداقل یک سال منتظر بمانیم. برخی افراد امیدوار هستند پنجمین نسل سوپرا را اواخر سال جاری ببینند اما به نظر می‌رسد این اتفاق نخواهد افتاد.

toyota-supra-concept-render-01

طراحان SupraMKV جدیداً رندرهایی از این خودروی اسپورت دیفرانسیل عقب را منتشر کرده‌اند. این افراد با استفاده از جدیدترین تصاویر جاسوسی سوپرا اقدام به طراحی رندرها کرده‌اند. تویوتا در طراحی این خودرو از کانسپت FT-1 نیز الهام گرفته است. کانسپت یاد شده حدود سه سال پیش و به منظور اعلام تولد مجدد سوپرا به نمایش درآمد.

toyota-supra-concept-render

اگرچه نسخه تولیدی سوپرا در سال 2018 رونمایی خواهد شد اما شاید برای دیدن برادر آلمانی این خودرو یعنی ب ام و Z5 تا آن زمان منتظر نمانیم. شاید ب ام و این خودرو را در نمایشگاه فرانکفورت که در سپتامبر سال جاری برگزار می‌شود رونمایی کند.

toyota-supra-spy-shots-01

toyota-supra-spy-shots-snow

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *