تولید سراتو از نیمه دوم سال و تندر SR از هفته آینده

تولید سراتو از نیمه دوم سال و تندر SR از هفته آینده

یک سال بعد از بازنشستگی سیتروئن زانتیا، جانشین آن رنگ خط تولید را خواهد دید. کیا سراتو با وجود تحریم کیا ظاهرا بدون مشکل تولید خواهد شد. این درحالیست که ریو ظاهرا بخاطر کارشکنی کیا از خط تولید سایپا رخت بربست. به گزارش سایپا نیوز، بر اساس برنامه ریزی، ظرفیت تولید کیا سراتو 20 هزار دستگاه در سال خواهد بود. اما از قیمت دقیق آن اطلاعی در دست نیست. این در حالیست که قیمت سراتو 1600 در نمایندگی با احتساب مالیات 48 میلیون تومان می باشد.

Kia Cerato Forte 2012
Kia Cerato Forte 2012

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تحقق وعده های گروه خودروسازی سایپا در عرضه محصولات جدید در سال جاری گفت : تا پایان این هفته خودرو تندر SR (سایپا-رنو) نیز به بازار عرضه می شود.
وی ظرفیت تولید تندر SR را در سال جاری 30 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود : البته در سال جاری یک سوم ظرفیت خودروی تندر 90 فعلی به تندر SR اختصاص یافته است که با توجه به ظرفیت 80 هزار دستگاهی تولید تندر 90 در سال جاری ،حدودا 18 تا 20 هزار دستگاه تندر SR تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد. قیمت تندر SR نیز به گفته ایشان تفاوت قیمت چندانی با تندر E2 فعلی نخواهد داشت.
وی در ادامه به افزایش قیمت خودرو و اقدام گروه سایپا در کنترل و مدیریت بازارکاذب محصولات شرکت اشاره کرد و گفت : بر اساس توافقات صورت گرفته با دستگاههای ذیربط و از سویی اختیاری که به خودروسازان داده شد، شرکت توانست بازار کاذبی که برای برخی محصولات مثل ماکسیما ایجاد شده بود را کنترل نماید تا بدین ترتیب قیمت واقعی محصولات در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. البته این صحبت ایشان با عدم عرضه و فروش فوری محصولات پرطرفدار در این شرکت تناقضی آشکار دارد.
وی همچنین به صحبتهای وزیر صنعت ، معدن و تجارت مبنی بر اختیار افزایش قیمت خودرو به شرط رشد کیفی خودروها ،گفت : با توجه به شاخص های خوبی که وجود دارد و گزارشهایی که در خصوص کیفیت محصولات از سوی سازمانهای بیطرف مطرح می شود هم اکنون تولید سایپا در سطح کیفی خوبی (رده های آخر جدول کیفی!) قرار دارند البته همواره گروه سایپا در مسیر تولید بهتر و ارتقای کیفی محصولات حرکت نموده اما به نظر می رسد در حال حاضر مشکل و نگرانی به لحاظ کیفیت در محصولات شرکت وجود ندارد که مشمول فرمایشات وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *