تقاضای بالا و پذیرش سپرده برای مرسدس X کلاس

تقاضای بالا و پذیرش سپرده برای مرسدس X کلاس

ظاهراً مشتریان تنها منتظر محصولات جدید فراری، مک لارن، فورد و یا تسلا نیستند بلکه پیکاپ مرسدس بنز X کلاس نیز خواهان زیادی دارد.

zmercedes-benz-x-class_pickup_concept-2016

شاخه‌ی بریتانیایی مرسدس بنز اعلام کرده که مشتریان می‌توانند سپرده‌ی قابل‌استرداد هزار پوندی را برای X کلاس پرداخت کنند. این اقدام در پاسخ به “تقاضای اولیه‌ی فوق‌العاده” برای پیکاپ مرسدس بوده است.

mercedes-benz-x-class_pickup_concept-2016-1024-0a

با توجه به اینکه ما درباره‌ی یک پیکاپ تراک صحبت می‌کنیم و مرسدس هنوز مدل تولیدی نهایی را معرفی نکرده، چنین تقاضایی جالب‌توجه است.

mercedes-benz-x-class_pickup_concept-2016-1024-13

سرویس رزرو پیکاپ مرسدس تنها برای مشتریانی کار می‌کند که در بریتانیا زندگی می‌کنند. مرسدس X کلاس جدید طبق انتظارات در سال 2018 عرضه خواهد شد. اکتبر سال گذشته مرسدس از دو کانسپت X کلاس که فرمی بسیار شبیه به نمونه‌ی تولیدی داشتند رونمایی کرد. علیرغم اینکه مرسدس تصمیم گرفته پیکاپ یاد شده را در آمریکا (مهد پیکاپ تراک ها) عرضه نکند، توجهات و تقاضا برای این خودرو بالاست.

mercedes-benz-x-class-24

استیو بریج مدیرعامل ون‌های مرسدس در بریتانیا می‌گوید:

بسیاری از مشتریانی که ما از آنان یاد می‌کنیم علاقه‌ی زیادی دارند که جزو اولین مالکان X کلاس جدید باشد. با توجه به اینکه این پیکاپ به تازگی رونمایی شده پس با موضوعی باورنکردنی روبرو هستیم!

این خودرو از زیرساخت‌های نیسان ناوارا NP300 استفاده می‌کند اما مرسدس ادعا می‌کند که کار بسیار زیادی انجام شده تا X کلاس احساس منحصربه‌فردی را در کلاس خود داشته باشد.

mercedes-benz-x-class_pickup_concept-2016-1024-07

نسخه‌ی تولیدی نهایی این خودرو در بازارهای اروپا، استرالیا، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد و مشتریان خواهند توانست از بین مدل‌های دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک یکی را سفارش دهند. همچنین طیف متنوعی از پیشرانه‌های 4 سیلندر بنزینی و دیزلی و مدل سطح بالای 6 سیلندر دیزلی در X کلاس قابل انتخاب خواهند بود.

mercedes-benz-x-class-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *