تصویر احتمالی هایپرکار مرسدس Project One افشا شد

تصویر احتمالی هایپرکار مرسدس Project One افشا شد

مرسدس بنز گالری تصویری کوچکی از کارهای تیم‌های طراحی این برند در سراسر جهان را منتشر کرده است. البته دو طرح مطالعاتی برجسته‌تر از دیگر موضوعات هستند.

mb-ds-1

اولین طرح مدلی است که به نظر می‌رسد همان هایپرکار توسعه یافته توسط مرسدس-ای ام جی باشد.

Studien ;Studies;

این خودرو که با کد Project One شناخته می‌شود یک هایپرکار هیجان‌انگیز با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 1.6 لیتری برگرفته از خودروی فرمول 1 کمپانی به همراه پیشرانه‌ای الکتریکی خواهد بود. قوای محرکه‌ی خودروی یاد شده بیش از هزار اسب بخار قدرت را به چرخ‌ها خواهد فرستاد.

mercedes-design-team-teasers-4

mercedes-design-team-teasers-5

هنوز جزئیات مربوط به هایپرکار مرسدس-ای ام جی منتشر نشده‌اند اما بر پایه‌ی اطلاعات پیشین انتظار داریم این خودرو در نیمه‌ی دوم سال و تنها به تعداد محدود 200 تا 300 دستگاه و با بهای حدود 2.5 میلیون دلار تولید شود.

mercedes-design-team-teasers-6

اما دومین طرحی که از سوی مرسدس منتشر شده یک شاسی‌بلند فول سایز است که شاید پیش‌نمایشی از مدل تولیدی باشد. ژرمن‌ها قبلاً نام تجاری GLB را ثبت کرده‌اند و این همان چیزی می‌تواند باشد که دنبالش هستیم. هرچند دومین سناریو می‌تواند شاسی‌بلند الکتریکی احتمالی و با برند EQ باشد بنابراین تا این لحظه نمی‌توان نظر قطعی و دقیقی دراین‌باره داشت.

Studie einer sportlichen Limousine ;Study of a sporty saloon;

در نهایت تصاویر دیگر مدلی را نشان می‌دهند که یک سدان اسپورت لوکس با طراحی برجسته‌ای است که شاید به مایباخ تعلق داشته باشد.

mb-ds-7

mb-ds-6

mb-ds-5

mb-ds-4

mb-ds-3

mb-ds-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *