تحویل رسمی بوگاتی شیرون به مشتریان آغاز شد

تحویل رسمی بوگاتی شیرون به مشتریان آغاز شد

بالاخره اتفاق افتاد! بوگاتی تحویل رسمی هایپرکار شیرون به مشتریان را آغاز کرد. در ادامه‌ی تستی که کریستیانو رونالدو انجام داد، سه نسخه‌ی اول این خودرو خط تولید بوگاتی در فرانسه را ترک کردند تا وارد گاراژ مالکان ثروتمند خود در اروپا و خاورمیانه شوند.

first-bugatti-chirons-delivered-to-customers-02

این هیولای 2.4 میلیون یورویی به وسیله‌ی تیمی 50 نفره از متخصصان که در مولشایم فرانسه مشغول بکار هستند مونتاژ می‌شود. این تأسیسات همچنین محل تولید تمامی 450 دستگاه ویرون قبلی در طی 10 سال پروسه‌ی تولید بوده است. امسال بوگاتی تخمین می‌زند که تا 70 دستگاه از شیرون را تولید خواهد کرد و البته همه‌ی آن‌ها قبلاً به مشتریان شخصی فروخته شده‌اند. قبلاً بیش از 220 دستگاه از شیرون رزرو شده و بدین ترتیب اگر بخواهید امروز شیرون بخرید حداقل سه سال باید منتظر بمانید.

first-bugatti-chirons-delivered-to-customers

البته راه آسان‌تری نیز برای خرید شیرون وجود دارد. با پرداخت پولی که 1590 بار کمتر از بهای شیرون است شما می‌توانید مدل یک دوازدهم این هایپرکار را بخرید که دست‌ساز بوده و داده‌های موردنیاز برای ساخت آن مستقیماً توسط بوگاتی تأمین می‌شود. اگر به این حد نیز قانع نیستید می‌توانید نسخه‌ی یک‌هشتم آن را جزئیات فوق‌العاده‌تر بخرید.

2017-bugatti-chiron-production-at-molsheim-factory

خب به شیرون فول سایز بازگردیم! این سه نسخه‌ی ابتدایی ازنقطه‌نظر فنی اولین شیرون هایی نیستند که به خریدار تحویل داده می‌شوند زیرا قبلاً یک مدل شیرون به همراه کانسپت ویژن گرن توریسمو به میلیاردر اهل عربستان سعودی فروخته شده‌اند. یک نسخه‌ی دیگر از این هایپرکار احتمالاً با رنگی منحصربه‌فرد در نمایشگاه ژنو هفته‌ی آینده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

2017-bugatti-chiron-production-at-molsheim

در تأسیسات بوگاتی هر پیشرانه، سیستم تعلیق، بدنه و کابین با دست ساخته شده و در نهایت دقت و کمال‌گرایی مونتاژ می‌شود. زمانی که خریدار از بین 8 رنگ پوشش الکانترا، 30 گزینه ی دوخت متفاوت، 18 نوع کف‌پوش و 11 رنگ کمربند ایمنی یکی را انتخاب کرد، فرایند مونتاژ واقعی که به‌طور متوسط 6 ماه طول می‌کشد آغاز می‌شود.

2017-bugatti-chiron-production-at-molsheim-factory-16

به لطف افتتاح نمایندگی‌های جدید در مونیخ، مونته کارلو و توکیو، حالا بوگاتی قادر است تا ارتباطی نزدیک‌تر با مشتریان بالقوه داشته باشد. بااین‌وجود کمپانی انتظار ندارد که بیش از 5 دستگاه شیرون را در هر ماه به مشتریان تحویل دهد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *