به‌روزرسانی مرسدس بنز ویتو تاکسی

به‌روزرسانی مرسدس بنز ویتو تاکسی

مرسدس بنز ویتو تاکسی از سال 2008 به عنوان بخشی از سرویس حمل‌ونقل عمومی شهر لندن خدمت می‌کند و حالا مرسدس به‌روزرسانی‌هایی را برای آن در نظر گرفته است.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-1

بنا به گفته‌ی کمپانی این خودرو راحت و بسیار جادار بوده و مدل‌های Black Cab آن می‌توانند تا 6 نفر را حمل کرده و البته مناسب افراد ویلچر سوار نیز هست.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-1

برخی از تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع، درب‌های جانبی برقی در هر دو طرف، پله‌های ورودی برقی و سیستم استارت/استاپ به منظور بهبود مصرف سوخت و کاهش آلایندگی.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-2

علاوه بر آن مرسدس بنز ویتو تاکسی به چندین سیستم کمکی مجهز شده که از آن جمله می‌توان به دستیار توجه و هشدار (بدون هزینه اضافی) اشاره کرد. این سیستم اگر علائمی از خواب‌آلودگی یا عدم توجه راننده را دریافت کند سریعاً واکنش نشان می‌دهد. از دیگر سیستم‌های کمکی هم می‌توان به دستیار پارک فعال، دستیار هشدار نقاط کور و… اشاره کرد.

2017-mercedes-benz-vito-taxi-london-3

به منظور به دست آوردن تأییدیه‌ی تاکسی در پایتخت انگلستان، ویتو 2017 به‌طور خاص اصلاح شده و حالا سیستم فرمان پذیری اکسل عقب را دارد که این امر باعث کمک به فرمان پذیری خودرو و ایجاد قطر گردش 7.62 متری می‌شود. هرچند ازآنجایی‌که ون مرسدس بنز برای وظایف بیرون شهری نیز در دسترس است می‌توان آن را بدون اکسل عقب فرمان پذیر نیز سفارش داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *