برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

مجله معروف car and driver بهترین طراحی جزئیات و قسمتهای خودرو، نظیر چراغ، چرخ، نمایشگر، دسته دنده یا … را برای سال 2011 معرفی کرد. با اینکه مقوله طراحی ارتباط بسیار زیادی با سلیقه افراد دارد و از
قوانین و فرمول خاصی تبعیت نمی کند، اما جمع بندی نظرات کارشناسان و رای گیری، نتایج زیر را به بار آورده است:

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

برندگان بهترین طراحی قسمت های خودرو 2011

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

چراغهای جلوی آئودی R8 استفاده از لامپهای LED آنچنان گسترش یافته که از رولزرویس تا آئودی از آن استفاده می کنند. طراحی خاص چراغهای آئودی R8 برگ برنده آن در طراحیست. چراغ ترمز روی اسپویلر عقب کادیلاک CTS اسپویلر عقب بعنوان یک قطعه آئرودینامیکی معمولا چراغ ترمز را نیز در خود جای می دهد. اینبار در کادیلاک به زیبایی هرچه تمامتر. چراغهای عقب موستانگ چراغهای سیگنال عقب فورد موستانگ بیادآورنده خاطرات نوستالژیک هستند. مخصوصاً زمانیکه هر سه روشن باشند. اگزوز لکسس LFA سه لوله اگزوز برای یک موتور ده سیلندر. ارتباطات ریاضی را فراموش کنید و سبک جدید بکار رفته برای این سوپر ماشین را ببینید. کنترل های لغزنده لینکلن LKX کنترلهای لمسی و با تکنولوژی بالا. خانمها، آقایان آینده اینجاست! قفل چرخهای پورشه 911 GT3 همانند خودروهای فرمول 1 تنها یک مهره برای نگهداری چرخ درنظر گرفته شده. آن هم با نهایت زیبایی نشانگر ذخیره توان در رولز رویس این نشانگر زیبا چیزیست که قبل از این دیده نشده بود و درصد توان ذخیره شده را نشان می دهد! صفحه مرکزی نمایش اطلاعات ساب 9-5 نمایشگرهایی به سبک هواپیماهای جت و بصورت دیجیتال که اطلاعات مفید را روی شیشه بازتاب می دهند. دسته دنده Spyker C8 یک دسته دنده لخت شده درون کابین از جنس آلومینیوم و در تضاد با چرم مجلل کابین

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *