با قدرت شتر آشنا شوید!

با قدرت شتر آشنا شوید!

اسب بخار در صحرا و بیابان خیلی به درد نمی‌خورد!
به نظر می‌رسد که نیسان روز لودگی در ماه آوریل را خیلی جدی گرفته و اول کانسپتی مخصوص سگ‌ها تدارک دیده و حالا هم نوبت به این خودرو رسیده است. نیسان این خودرو را “قدرت شتر صحرا” می‌خواند و در واقع معیاری برای تخمین چگونگی عملکرد خودرو در شرایط آفرود صحرا و بیابان است؛ و اگر فکر می‌کنید این خودرو هیجان‌انگیز نیست بهتر است در تفکر خود تجدیدنظر کنید. تیم خاورمیانه‌ی نیسان با نشنال جغرافی ابوظبی همکاری کرده تا این معیارهای جدی را به همگان شرح دهد.

nissan-patrol-camel-power-testing

نیسان معتقد است اسب بخار معیاری کافی برای تخمین چگونگی عملکرد خودرو در شرایط آفرود نیست؛ بنابراین بجای اسب بخار، نیسان بر پایه‌ی علوم واقعی فرمولی را خلق کرده است که در آن با محاسبه‌ی وزن، حجم و مسیر گذرگاه به معیاری جدید دست یافته است. خروجی این فرمول در نهایت به قدرت شتر تبدیل شده است.

nissan_camelpower_video_12_800_600

در ویدئو مهندسان نیسان از چهار خودروی متفاوت به منظور تست تئوری خود استفاده کرده اما پیش از آن، مهندسان از شتر سود برده‌اند! از همان مسیر شاهد راندن هر خودرو در همان سطح هستیم تا قدرت شتر تخمین زده شود. نیسان قدرت شتر را چه قدر جدی گرفته است؟ این شرکت یافته‌های خود را در اداره‌ی استانداردسازی و مقیاس‌های امارات ثبت کرده و برنامه‌هایی برای استفاده تجاری و بازاریابی از قدرت شتر در خاورمیانه دارد.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *