نتایج ضعیف نیسان مورانو در تست‌های تصادف لاتین انکاپ

نتایج ضعیف نیسان مورانو در تست‌های تصادف لاتین انکاپ

نیسان مورانوی جدید در تست‌های تصادف ایمنی لاتین انکاپ نتایج رضایت بخشی را به دست نیاورده است.

2016-nissan-murano-latin-ncap-2

علیرغم وجود به 7 کیسه‌ی هوا و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی به صورت استاندارد در همه‌ی تریم ها، این شاسی‌بلند ساخته شده در آمریکا در بخش حفاظت از سرنشینان بالغ در تست تصادف جلو تنها دو ستاره را به دست آورده است.

2016-nissan-murano-latin-ncap-1

در این تست بخش استراحت پای راننده تخریب شده که همین امر منجر به شکستگی و جراحت پا می‌شود. علاوه بر این جابجایی ستون فرمان باعث وارد شدن جراحات بیشتر به راننده شده و همین امر باعث شده مورانو در اکثر نواحی کلیدی امتیاز “مرزی” را به دست آورد. البته در بخش مربوط به سر این خودرو امتیاز “کافی” و در بخش گردن امتیاز “خوب” را به دست آورده است.

2016-nissan-murano-latin-ncap-6

ماریا فرناندا رودریگز رئیس لاتین انکاپ می گوید: “ما امسال را با نتایج سورپرایز کننده‌ای تمام می‌کنیم. خودرویی که انتظار می‌رود 5 ستاره‌ی ایمنی را به دست بیاورد در تست تنها موفق به کسب دو ستاره‌ی ایمنی برای حفاظت از سرنشینان بالغ شده است. این نتایج به‌صورت واضح نشان می‌دهند که خودروهای گران با تجهیزات زیاد ضرورتاً 5 ستاره‌ی ایمنی را ندارند.”

result_fasevii_dic_en1

result_fasevii_dic_en

از طرف دیگر نیسان مورانو در تست‌های تصادف جانبی امتیاز خوب را برای حفاظت از سرنشینان بالغ و خردسال به دست آورده که همین امر موجب تعجب مدیران لاتین انکاپ شده است:

ما با نیسان درباره‌ی بهبود این خودرو به منظور کسب 5 ستاره‌ی ایمنی صحبت خواهیم کرد. این امر به منظور حل مسئله‌ی عملکرد ساختاری ضعیف که باعث از دست رفتن امتیازات می‌شود صورت خواهد گرفت.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *