بازسازی یک خاطره

بازسازی یک خاطره

آئودی پس از سال ها به فکر مدل افسانه ای Union Type D افتاده و تصمیم گرفته تا نسخه ای برای حفظ تاریخچه ی آئودی از این محصول تولید کند .

1939 Audi Union Type D
1939 Audi Union Type D

آئودی Union Type D خودرویی مجهز به دو توربوشارژر است که سال 1939 شروع فعالیتش در عرصه ی مسابقات می باشد ، اما با شروع جنگ جهانی دوم عصر خودروهای سوپرشارژر به طور موقت به پایان رسید تا سرنوشتی تلخ برای این مدل رقم بخورد .

علت منقرض شدن نسل این خودروی بی نظیر این می باشد که این خودروها در منطقه ای به نام Zwickau نگهداری می شدند ، که در طول جنگ جهانی دوم این منطقه توسط ارتش شوروی اشغال شد . در اواخر دهه ی 70 میلادی شایعاتی در مورد مشاهده ی این خودرو در روسیه به گوش رسید تا سرانجام یک مجموعه دار خودروهای تاریخی از آمریکا به نام Paul Karrasik دو نسخه از این مدل را به صورت نه جندان سالم در روسیه و اوکراین پیدا کرد . سپس وی خودروها را در سال 1990 به شرکت انگلیسی Crosthwaite & Gardiner برای بازسازی واگذار کرد و این شرکت پس از بررسی های فراوان تصمیم به بازسازی این خودروها ، با یک سوپرشارژر براساس مشخصه های Type D 1938 و خودروی دیگر با دو توربوشارژر براساس خودروهای مسابقه ای 1939 گرفت . برای دو خودرو بدنه ها مجددا ساخته شد و سرانجام کاربازسازی این دو خودرو در سال های 1993 و 1994 به پایان رسید . پس از این بازسازی شرکت آئودی این دو نسخه را در سال 1998 خریداری کرد و حالا پس از گذشت سالیانی دراز تصمیم به تجدید خاطرات با این مدل افسانه ای گرفته است.

1939 Audi Union Type D

1939 Audi Union Type D

1939 Audi Union Type D

1939 Audi Union Type D

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *