اولین تصاویر جاسوسی نسل بعدی آئودی A6

اولین تصاویر جاسوسی نسل بعدی آئودی A6

سرطراح آئودی آقای مارک لیچ قول داده بود که تفاوت‌های بیشتری را بین مدل‌های تولیدی این شرکت خواهیم دید و حالا به نظر می‌رسد که او در حال عمل کردن به قول‌هایش است. نسل بعدی A8 که اواخر امسال عرضه خواهد شد زبان طراحی جدیدی داشته و همین زبان طراحی در مدل‌های A7 اسپورت بک و A6 تماماً جدید نیز ادامه خواهد یافت.

2018-audi-a7-sportback-spy-photo

2018-audi-a8-spy-photo

2019-audi-a6-spy-photo

با توجه به تصاویر جاسوسی این خودرو می‌توان گفت که شاهد نمای عقب کوتاه‌تر با اورهنگی کوچک‌تر خواهیم بود. به نظر می‌رسد نمای اورهنگ جلو نیز کمی کوتاه‌تر باشد. این تغییرات باعث خواهند شد این سدان میدسایز ظاهری اسپورت تر و همانند کانسپت پرولوگ داشته باشد.

audi_a6_watermarked_-_front

انتظار می‌رود در کابین خودرو شاهد استفاده از نسل دوم کاکپیت مجازی آئودی با نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتال باشیم. اگرچه هیچ تصویری از کابین منتشر نشده اما انتظار می‌رود استفاده از پلتفرم جدید باعث افزایش فضای پا شود. این امر به خاطر افزایش فاصله‌ی بین محورها صورت خواهد گرفت.

2018-audi-a6-avant-render

شایان ذکر است نسل جدید آئودی A6 به همراه برادران بزرگ‌تر خود از پلتفرم MLB Evo استفاده خواهد کرد و این امر باعث خواهد شد تا وزن خودرو کاهش یافته و کارایی و راندمان آن افزایش یابد. همچنین محفظه‌ی بار این سدان نیز افزایش خواهد یافت و کسانی که خواهان فضای بیشتر هستند باید منتظر نسخه‌ی A6 آوانت باشند.

2018-audi-a6-avant-render

اولین محصول جدید ماه‌های آینده‌ی آئودی مدل A8 خواهد بود که احتمالاً در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شده و بعداً مدل‌های A7 و A6 نیز معرفی خواهند شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *