استخدام مهندس ارشد سابق فراری و مازراتی توسط آستون مارتین

استخدام مهندس ارشد سابق فراری و مازراتی توسط آستون مارتین

کمپانی آستون مارتین یک مهندس ارشد جدید را روز گذشته معرفی کرد. مقامات کمپانی به‌جای این‌که یکی از مهندسان داخلی خود را به این سمت ارتقا دهند، تصمیم گرفتند تا یک استعداد جدید را از یکی از بزرگ‌ترین رقبایشان به استخدام خود دربیاورند.

max-szwaj_-3

مردی که در موردش صحبت می‌کنیم ماکسیمیلیان شوفای نام دارد، کسی که علاوه بر داشتن یکی از باحال‌ترین نام‌هایی که تاکنون شنیده‌ایم، طی شش سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش نوآوری و مهندسی برای فراری و همچنین کمپانی خواهر آن‌ها مازراتی فعالیت کرده است. وی همچنین سابقه همکاری با پورشه و ب‌ام‌و را در کارنامه خود دارد.

aston-martin-Lagonda-Taraf

به‌عنوان نایب‌رئیس و افسر ارشد بخش تکنولوژی، شوفای رسماً جای یان میناردز را می‌گیرد که طی ۱۰ سال گذشته به‌عنوان رئیس بخش طراحی محصول در آستون مارتین خدمت کرده بود. میناردز چند ماه پیش آستون مارتین را ترک کرد تا برای شرکت دایسون (یک کمپانی تولیدکننده لوازم‌خانگی!) فعالیت کند. گفته می‌شود او در این شرکت مسئول پروژه طراحی یک خودروی الکتریکی خواهد بود.

aston-martin-db11

شوفای در برهه‌ای حساس و محوری وارد آستون مارتین شده است. این کمپانی اخیراً مدل DB۱۱ خود را بر پایه یک پلت‌فرم جدید، با طراحی و موتوری جدید و نو معرفی کرده است. این خودروساز بریتانیایی همچنین با همکاری تیم فرمول یک ردبول بر روی یک ابرخودروی جدید کار می‌کند، و به‌زودی یک کراس آور جدید بر پایه کانسپت DBX رونمایی خواهد کرد. آستون مارتین همچنین چندین محصول دیگر را نیز در مجموعه خود دارد که همگی می‌توانند از مهارت و تخصص شوفای به‌خوبی بهره‌مند شوند.

Aston Martin DBX concept

در سمت جدید خود، شوفای به‌طور مستقیم با مدیرعامل کمپانی اندی پالمر فعالیت خواهد کرد که پس از ۲۰ سال فعالیت در نیسان در اکتبر ۲۰۱۴ وارد آستون مارتین شده بود.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *