احتمال جانشینی فرناندو آلونسو با رزبرگ

احتمال جانشینی فرناندو آلونسو با رزبرگ

پس از اعلام بازنشستگی نیکو رزبرگ از مسابقات فرمول 1، تیم مرسدس در حال سبک سنگین کردن کاندیداهای احتمالی صندلی دوم تیم است.

Fernando-Alonso-and-Nico-Rosberg

گفته شده که فرناندو آلونسو یکی از راننده‌های در نظر گرفته شده است و البته سوابق این راننده در فرمول 1 انتخاب آلونسو را بدیهی نشان می‌دهد.

Fernando Alonso
Fernando Alonso

شما باید فرناندو را در نظر بگیرید. من احترام زیادی برای آلونسو قائل هستم. او همواره تجربه، شجاعت و سرعت و را با هم ترکیب می‌کند؛ اما او هم‌اکنون قراردادی با مک لارن-هوندا دارد و ما نیاز داریم تا همه‌ی گزینه‌ها را سبک سنگین کنیم.

درحالی‌که آلونسو دارای تمامی شایستگی‌های لازم برای کسب نتایج درخشان در مرسدس است اما باید گفت که مشکلات و دودستگی‌هایی در داخل تیم آلمانی وجود دارد.

Lewis Hamilton and Fernando Alonso

احتمال ایجاد مشکل بین او و لوئیس همیلتون وجود دارد چراکه در سال 2007 شاهد چنین چیزی بوده‌ایم. هنوز تیم مدیریت مرسدس آسیبی که توسط آلونسو به شهرت تیم رسید را در یاد دارند. درحالی‌که آلونسو هنوز گزینه‌ای قطعی نیست باور بر این است که کاندیدهای اصلی برای صندلی دوم تیم Pascal Wehrlein و Valtteri Bottas باقی مانده‌اند اگرچه که انتخاب راننده‌ی آخری به متقاعد شدن ویلیامز برای معامله با مرسدس بستگی دارد.

فرناندو آلونسو
فرناندو آلونسو

Alonso 02

در مصاحبه با اسکای ولف اضافه کرده است:

ما همانند آن چیزی که هستیم باقی خواهیم ماند. ما همیشه شرایط برابری برای هر دو راننده داشته‌ایم. فرصت‌های برابری به آن‌ها داده‌ایم، منظورم در ابوظبی است؛ و من فکر می‌کنم که مدیون هوادارانمان هستیم.

l-to-r-fernando-alonso-mclaren-with-lewis-hamilton-mercedes-amg-f1-in-the-fia-press-conference

منبع: motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *