مسابقه شبانه در لاس‌وگاس خواسته‌ی مالکان جدید فرمول 1

مسابقه شبانه در لاس‌وگاس خواسته‌ی مالکان جدید فرمول 1

مالکان جدید فرمول 1 یعنی لیبرتی مدیا به دنبال راهی برای افزایش درآمد و محبوبیت این مسابقات هستند و یکی از این راه‌ها می‌تواند برگزاری مسابقات شبانه در لاس‌وگاس باشد.

f1-4a-1

در خلال برگزاری کنفرانسی خبری در هفته‌ی گذشته در بارسلونا موتوراسپورت گزارش داده که مدیرعامل لیبرتی مدیا Greg Maffei علاقه‌ی جدی به اضافه کردن مسابقات لاس‌وگاس به تقویم مسابقات فرمول 1 را بروز داده است.

او تأیید کرده که:

من ایده‌ی برگزاری مسابقه‌ی شبانه در لاس‌وگاس را به‌طور ویژه دوست دارم.

پیش از این خبر رسیده بود که برنی اکلستون اوایل سال جاری با کمپانی‌های علاقه‌مند به برگزاری مسابقه در لاس‌وگاس صحبت کرده اما به نظر می‌رسد که چنین بحث‌هایی متوقف شده است.

vegas_11

اگر دومین مسابقه‌ی آمریکا به تقویم مسابقات اضافه شود شاید تنها مسابقه‌ی جدید فرمول 1 نباشد. طبق گفته‌های Maffei، 21 مسابقه‌ی کنونی فرمول 1 می‌تواند بیش از این‌ها افزایش یابد.

او گفت:

بدیهی است که محدودیت‌هایی برای کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم وجود دارد؛ اما من فکر می‌کنم که می‌توانیم انتظار افزایش تعداد مسابقات را داشته باشیم. یک رضایت و جلب‌توجه عمومی برای افزایش تعداد مسابقات به نقطه‌ای مشخص وجود دارد. FIA، تیم‌ها و ما پول بیشتری به دست می‌آوریم؛ اما داوطلبان جدید باید مبلغ بیشتری بپردازند.

vegas_19

صرف‌نظر از هر چیزی که رخ دهد به نظر می‌رسد که مسابقات فرمول 1 نیازمند خانه‌تکانی اساسی به ویژه با معرفی خودروهای جدید در سال آینده است.

lat_abbott_vegas02722

lat_levitt_vegas1011_12657

p0043167

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *