آمار فروش رولزرویس در سال 2016

آمار فروش رولزرویس در سال 2016

لوکس‌ساز مشهور بریتانیایی یعنی رولزرویس با تحویل 4011 دستگاه خودرو در سال 2016، پس از سال 2014 دومین رکورد فروش خود را ثبت کرد.

rolls-royce-dawn-25

این میزان فروش نسبت به سال 2015 رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد. رکورد ثبت شده در سال 2016 متعلق به همه‌ی نقاط جهان از جمله خاورمیانه است.

rolls-royce-dawn-23

در اروپا رولزرویس از رشد 28 درصدی فروش لذت می‌برد درحالی‌که در آمریکا و آسیا پاسیفیک نیز به ترتیب 12 و 5 درصد رشد فروش داشته است. بازار ژاپن برای رولزرویس بسیار خوش‌یمن بوده چراکه شرکت در این بازار افزایش فروش 51 درصدی داشته و در آلمان و بریتانیا نیز این آمار مثبت به ترتیب 30 و 26 درصد بوده‌اند.

rolls-royce-dawn-24

اما نباید از بازار خاورمیانه نیز چشم بست چراکه نمایندگی رولزرویس در دوبی بیشترین میزان فروش برای این شرکت در دنیا را داشته است.

hr-owen-rr-black-badge-showroom-6

این برند بریتانیایی می‌گوید فاکتورهای کلیدی افزایش فروش معرفی نسخه‌های نشان مشکی رولزرویس ریث و گوست و همچنین افزایش تولید مدل دون بوده است.

Rolls-Royce-Wraith

مدیر اجرایی رولزرویس تورستن مولر می‌گوید:

این نتیجه‌ی قابل‌توجه مؤکدا نشان دهنده‌ی جذابیت جهانی بهترین برند لوکس بریتانیایی برای بهترین خریداران جهان است. رولزرویس یک داستان موفقیت واقعی است. این موفقیت حاصل کار سخت و نبوغ مردان و زنانی است که در تأسیسات رولزرویس تلاش می‌کنند.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *