رکورد فروش جدید اشکودا

رکورد فروش جدید اشکودا

به نظر می‌رسد که رسوایی آلایندگی معروف که با نام دیزل گیت مشهور شده به اشکودا آسیب نرسانده چراکه این شرکت اهل جمهوری چک اعلام کرده که رکورد فروش جدیدی را بر جای گذاشته است.

2017-skoda-octavia-1

تنها چند هفته مانده به پایان سال جاری، اشکودا اعلام کرده که تا اواسط ماه نوامبر یک‌میلیون دستگاه خودرو به مشتریان خود تحویل داده است. این میزان فروش حدود یک ماه زودتر از سال رکورد سال 2015 به دست آمده و همین امر به اشکودا کمک کرده تا سال 2016 سومین سالی باشد که به این عدد هفت‌رقمی دست یابند.

2017-skoda-octavia-2

پرفروش‌ترین خودروی شرکت مدل اکتاویا است که بیش از 361 هزار دستگاه از آن در بازه‌ی زمانی ژانویه تا اکتبر به فروش رفته است. اشکودا همچنین حدود 115 هزار ساپرب را به فروش رسانده که در مقایسه با بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته رشد فروش 85.2 درصدی را نشان می‌دهد. فابیا و رپید نیز رشد فروش داشته‌اند و به ترتیب 6.7 و 7 درصد افزایش فروش را تجربه کرده‌اند.

2017-skoda-octavia-5

2017-skoda-octavia-6

برای سال 2017 اشکودا هدف‌های بزرگ‌تری داشته و در کنار اولین شاسی‌بلند بزرگ خود با نام کودیاک انتظار می‌رود که بهبودهای چشمگیری در مدل اکتاویا دیده شود.

2017-skoda-octavia-3

برنارد مایر مدیرعامل اشکودا گفته است:

سال مالی جاری نشان می‌دهد که اشکودا می‌تواند به‌صورت پایدار در سگمنت های جدید و با مدل‌های جدید حضور یابد. ما همچنین به رشد فروش خود در سال 2017 ادامه خواهیم داد. اشکودا کودیاک جدید نقش مهمی را برای این هدف بازی خواهد کرد. این خودرو نقش ما در سگمنت شاسی‌بلندها را گسترش خواهد داد.

skoda-kodiaq-suv-2016

کابین اشکودا کودیاک

2017-skoda-kodiaq-61

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *