آزمایش یک کامارو مرموز با پوشش شدید استتاری

آزمایش یک کامارو مرموز با پوشش شدید استتاری

به‌تازگی یک شورلت کامارو در حال آزمایش دیده شده است که پوشش استتاری سنگین و بسیار غیرمعمولی دارد به‌گونه‌ای که در بخش جلو و عقب بدنهٔ آن از چندین لایه برچسب استتاری استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد به دماغهٔ خودرو قطعاتی غیر اصلی و گمراه‌کننده اضافه شده که این امر تشخیص قطعات واقعی از غیرواقعی را دشوار می‌کند. کاپوت نیز با پوششی شفاف پوشیده شده است که سعی دارد ورودی هوای بزرگ و برجستهٔ آن‌را پنهان نماید.

mystery-camaro-1

این شیوهٔ عجیب و سنگین استتار ثابت می‌کند که جنرال موتورز جداً می‌خواهد هویت این کامارو را مخفی نگه دارد؛ اما بااین‌حال ما سه نظریۀ مختلف در مورد این کامارو مطرح کرده‌ایم. منطقی‌ترین نظریه این است که ممکن است این خودروی در حال آزمایش، نسل جدید کامارو Z28 باشد زیرا منابع معتبر گزارش داده‌اند که باوجوداینکه چندی پیش مدل جدید کامارو ZL1 1LE معرفی شد اما آغاز تولید Z28 جدید نیز برای سه‌ماههٔ سوم و یا چهارم امسال برنامه‌ریزی شده است.

mystery-camaro-2

نظریهٔ دیگر این است که شورلت در حال کار بر روی فیس‌لیفت میان‌دوره‌ای نسل ششم کامارو است. البته منابع ما گزارش داده‌اند که کامارو فیس‌لیفت تا اواسط یا اواخر سال 2019 معرفی نخواهد شد اما ممکن است برنامه‌های شورلت تغییر کرده باشند؛ و درنهایت نظریهٔ سوم این است که شاید در زیر این پوشش‌های استتاری سنگین نسخهٔ هیبریدی کامارو قرار گرفته باشد زیرا فورد اعلام کرده است که در آینده نسخهٔ هیبریدی موستانگ را ارائه خواهد کرد و احتمالاً شورلت نمی‌خواهد از رقیبش عقب بماند.

mystery-camaro-7

از میان این سه نظریه ما دوست داریم که نسل جدید Z28 زیر این پوشش‌های استتاری قرار گرفته باشد. بااین‌حال پروتوتایپ در حال آزمایش این خودرو به‌طور قابل‌توجهی تهاجمی‌تر از کامارو استاندارد به نظر می‌رسد.

mystery-camaro-4

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *