آیا شورولت بلیزر دوباره متولد شده است؟

آیا شورولت بلیزر دوباره متولد شده است؟

شورولت K۵ بلیزر نخستین بار در سال ۱۹۶۹ برای رقابت با دو خودروی فورد برانکو و اینترناش اسکاوت وارد بازار شد. در سال ۱۹۸۲، نام بلیزر به یک شاسی‌بلند مبتنی بر پلت‌فرم S-۱۰ داده شد. درنهایت سال ۲۰۰۵ میلادی بود که شورولت مدل بلیزر را به‌طور رسمی از خط تولید خارج کرد. اکنون، بیش از یک دهه پس‌ازآن تاریخ، بلیزر ممکن است آماده یک بازگشت باشکوه باشد.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos

این چیزی است که وب‌سایت Automotive News فکر می‌کند قرار است اتفاق بیفتد. عکاسان جاسوسی آن‌ها اخیراً مهندسان شورولت را در حال تست یک شاسی‌بلند سایز متوسط شکار کرده‌اند که به نظر می‌رسد جایگاهی بین اکوناکس و تراورس خواهد داشت. و طبق ادعای منابع آن‌ها در شورولت، این خودرو با نام بلیزر وارد بازار خواهد شد.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-03

اگر شما جزو آن دسته از افراد بودید که بلیزر دوباره متولد شده یک شاسی‌بلند بر پایه کلرادو خواهد بود، ممکن است این خبر شما را ناامید کند. وب‌سایت اتونیوز اعتقاد دارد که این خودرو در عوض یک کراس آور خواهد بود که پلت‌فرمی مشترک با تراورس خواهد داشت. موضوعی که بلیزر جدید را برای رقابت با فورد برانکو بسیار آماده می‌کند.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-02

هر خوابی که شورولت برای این خودرو دیده است، به‌زودی با آن آشنا خواهیم شد. انتظار می‌رود فروش این بلیزر جدید از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک مدل ۲۰۱۸ آغاز شود. سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که، آیا این بدین معنی می‌باشد که جی‌ام‌سی نیز قصد دارد جیمی را دوباره زنده کند؟

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-01

منبع: msn

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *