۱۰ خودروی برتر برای رانندگان تازه‌کار

۱۰ خودروی برتر برای رانندگان تازه‌کار

با توجه به یک تحقیقی که توسط موسسه HPI صورت پذیرفته، حدود ۲۱ درصد از رانندگان بریتانیایی هنگام خرید خودرو مبلغی بیش از ارزش واقعی آن را پرداخت کرده‌اند.

A-Young-Driver-behind-the-wheel

در این تحقیق مشخص شده که بیشتر این درصد را افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله تشکیل داده است که به دلیل شور و شوق زیاد برای شروع رانندگی هنگام خرید اولین خودروی خود عجله زیادی داشته‌اند.

در قسمت دیگری از این تحقیق، ۷۴ درصد افراد تأیید کرده‌اند که هنگام خرید یک خودروی دست‌دوم نمی‌دانند به چه نکاتی باید توجه کنند، موضوعی که درنهایت منجر به خرید خودروهای تصادفی یا مدل‌هایی که کیلومترشمار آن‌ها دست‌کاری شده می‌انجامد.

۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این تحقیق حاضر هستند تا مبلغی را به‌منظور کارشناسی خودروی دست‌دوم از یک شخص بپردازند، ولی از نظر آن‌ها هنگام خرید از نمایندگی نیازی به انجام چنین کاری نیست.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، موسسه HPI فهرستی از ده خودروی برتر آماده کرده که نه‌تنها قیمت اندکی داشته و هزینه نگهداری‌شان بالا نیست، بلکه در طول زمان با کم‌ترین افت قیمت مواجه می‌شوند و برای رانندگان تازه‌کار ایده‌آل هستند. معیارهای این رده‌بندی مواردی مانند قیمت، بیمه، مصرف سوخت، مالیات و میزان آلایندگی بوده است.

Suzuki-Celerio-3

۱- سوزوکی سلریو

Dacia Sandero 2016

۲- داچیا ساندرو دیزلی

Peugeot 108 01

۳- پژو ۱۰۸

dacia-logan_mcv-2017-1024-01

4- داچیا لوگان MCV دیزلی

03_toyota-aygo

۵- تویوتا آیگو

Citroen C1 Furio 2016

۶- سیتروئن C۱

nissan-micra-2017-1024-08

۷- نیسان میکرا

2015 Suzuki Swift

۸- سوزوکی سوئیفت

nissan-note-black-edition2

۹- نیسان نوت

Seat Ibiza 2014

۱۰- سئات ایبیزا اسپرت کوپه

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *