کوچ طراح شرکت بوگاتی به جنسیس

کوچ طراح شرکت بوگاتی به جنسیس

برند جنسیس اعلام کرد که طراح اسبق بوگاتی آقای الکساندر سلیپانوف را به عنوان طراح ارشد جدید خود در استودیوی جهانی جنسیس واقع در اروپا به خدمت گرفته است.

alexander-selipanov

سلیپانوف که اکثراً با نام ساشا شناخته می‌شود مستقیماً با Luc Donckerwolke سرطراح جنسیس کار خواهد کرد.

سلیپانوف در همین باره گفته است:

من صادقانه از فرصت به وجود آمده هیجان‌زده هستم زیرا این موضوع فصل جدیدی در حرفه‌ی من خواهد بود. ازآنجایی‌که پیش‌ازاین من با کمپانی‌های سرشناسی کار کرده‌ام، جنسیس جدید بوده و چالشی جدید برایم به شمار می‌رود.
به علاوه من از پیوستن به این سفر جذاب خوشحالم چراکه به ندرت فرصت حضور در برند لوکس یک شرکت را به عنوان بخشی از تاریخ آن داشته‌ام. با رشد انتظارات و کنجکاوی‌ها درباره‌ی برند جنسیس، من بیش از این نمی‌توانم منتظر همکاری و به اشتراک‌گذاری تجاربم با جنسیس بمانم.

سلیپانوف پیش از پیوستن به مرکز طراحی فولکس واکن در آلمان مدرک خود را در رشته‌ی طراحی حمل‌ونقل از کالج هنر طراحی در کالیفرنیا دریافت نموده است. او در طراحی خارجی پروژه‌هایی برای تمامی برندهای گروه فولکس‌واگن شرکت داشته است. در سال 2010 او به تیم طراحی خارجی لامبورگینی پیوست و به ساخت مدل اوراکان کمک نمود.

sasha-selipanov

در سال 2014 او طراح خارجی ارشد بوگاتی شد و کانسپت ویژن گرن توریسمو و البته شیرون را خلق نمود. سلیپانوف در ژانویه‌ی سال 2017 به برند جنسیس ملحق خواهد شد.

Bugatti Vision Gran Turismo concept
Bugatti Vision Gran Turismo concept

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *