کمپانی چینی LeEco از اولین خودروی الکتریکی هوشمند خود پرده برداشت [تماشا کنید]

کمپانی چینی LeEco از اولین خودروی الکتریکی هوشمند خود پرده برداشت [تماشا کنید]

کمپانی چینیLeEcoرا تا به امروز به اسمارت فون ها و تلفن های هوشمندش می شناختیم، اما حالا چشم بادامی ها همه را شگفت زده کرده و به طور رسمی از اولین خودروی الکتریکیخود پرده برداشته اند. البته این کمپانی از مدتی قبل سرمایه گذاری اشدر کمپانی های خودروسازی فارادی و آستون مارتینرا رسانه ای کرده بود، اما چینی ها امروز از اولین محصول الکتریکی شانپرده برداشته اند. محصولی که تنها یک ماکت نیست و واقعاً کار می کند.

در این مراسم خودرویLeSEE از یک طرف صحنه و از پشت یک کانتینر واردشده و سپس همانطور که در ویدیوی ادامه مطلب خواهید دید، مدیرعامل کمپانی یعنی آقایJia Yueting یک دموی زنده از قابلیت های رانندگی خودکار و پارک خودکار این خودرو را از طریق دستورات صوتی و اپ اختصاصی موبایل به نمایش می گذارد.

گرچه فعلاً با یک مدل مفهومی از این اتومبیلمواجه هستیم، اما به نظر می رسد آنها قدم اول را محکم برداشته و قصد دارند نسبت به سایر رقبا متمایز باشند.

کمپانی چینی LeEco از اولین خودروی الکتریکی هوشمند خود پرده برداشت [تماشا کنید]

بر اساس گفته های مدیرعاملLeEco، آنها در نظردارند ناوگانی از تاکسی های خودران را بر پایه همین خودرو ایجادکنند. درهای این ماشین از اندازه مناسبی برخوردارندو قرار است صندلی های عقب متناسب با بدن مسافران شکل خود را تغییر دهند. سرنشینان عقب می توانند از صفحه های لمسی تعبیه شده در پشت صندلی های جلو برای بهره مندیاز محتوای چند رسانه ایغنی این کمپانی استفاده کنند.

Jia می گوید که خودرویLeSEE به فناوری تشخیص چهره و یادگیری ماشینی مجهز است، اما توضیح بیشتری در مورد عملکرد آنها نداد، و می بایست تا روز معرفی محصول نهایی منتظر ماند. قرار است نسخه ای کامل تر ازاین خودروی هوشمند الکتریکی بار دیگردر نمایشگاه خودروی پکن در ۲۴ آوریل به نمایش درآید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *