هیوندای i30 سه درب با سلیقه و جوان پسندتر

هیوندای i30 سه درب با سلیقه و جوان پسندتر

پس از پشت سر گذاشتن بازار خوب هیوندای I30، هیوندای این بار تصمیم گرفت تا نسخهٔ سه درب آن هم به محصولاتش اضافه کند. این نسخه قرار است در اروپا عرضه شود. شباهت ظاهری و باطنی این خودرو با کیا پرو سید هم چیزی طبیعی است!

Hyundai i30 three-door
Hyundai i30 three-door

طبق اعلام هیوندای طراحی این خودرو در آلمان صورت گرفته است تا به سلیقه مردم اروپا سازگار باشد. هم اکنون اعضای خانوادهٔ i30 عبارت اند از: نسخه هاچ بک سه درب، استیشن و هاچ بک پنج درب. همانند نسخه واگناین سری هم در کارخانهٔ Nosovice واقع در جمهوری چک تولید خواهد شد. به طور کلی هیوندای افراد میان سال را هدف خود قرار داده است، اما یک هاچ بک سه درب باید ظاهری جذاب و اسپرت و جوان پسند داشته باشد، بدین منظور i30 جدید تغییراتی را به خود گرفته است که می توان به تعویض سپرها، رینگ های آلیاژی 16 اینچی، چراغ های LED جلو برای خودنمایی در روز، مه شکن های جدید، جلو پنجرهٔ جدید و اضافه کردن اسپویلر عقب اشاره کرد، همچنین فرم شیب دار سقف ظاهری اسپرت تر به این خودرو بخشیده است.

Hyundai i30 three-door
Hyundai i30 three-door

اما پیشرانه، به طور کلی اطلاعات دقیقی درباره پیشرانهٔ خودرو منتشر نشده است، اما احتمالاً چهار پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها موتور 1.6 لیتری دیزلی است که قادر است 126 اسب بخار نیرو تولید کند و در هر کیلومتر تنها 97 گرم گاز کربن دی اکسید تولید کنید، این خودرو بدون شک یکی از پاک‌ترین خودرو های هیوندای می باشد، پیشرانهٔ دوم یک موتور 1.4 لیتری است که هنوز هیچ اطلاعاتی دربارهٔ این پیشرانه منتشر نشده است، اما پیشرانهٔ سوم، یک موتور 1.6 لیتری بنزینی توربو شارژر دار است و دربارهٔ پیشرانهٔ چهارم هیچ مشخصاتی منتشر نشده است. لازم به ذکر است که تمام 4 پیشرانه از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک استفاده خواهند کرد. این خودرو می تواند رقیب سرسختی برای گلف gti باشد. اگر می خواهید دربارهٔ پیشرانه این خودرو بیشتر بدانید، باید تا اتو شوی پاریس صبر کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *