همکاری نیسان و ب‌ام‌و برای گسترش شبکه شارژ سریع

همکاری نیسان و ب‌ام‌و برای گسترش شبکه شارژ سریع

نیسان و ب‌ام‌و به منظور گسترش هر چه بیشتر شبکه‌ی شارژ سریع با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده این شبکه‌ها یعنی EVgo همکاری می‌کنند.

bmw-nissan-evgo

همکاری بین نیسان و ب‌ام‌و دربردارنده‌ی 174 مکان اضافی EVgo در 33 ایالت آمریکا بوده و در سال جاری نیز برای اضافه کردن 50 ایستگاه دیگر برنامه ریزی شده است. در کل 668 ایستگاه شارژ سریع DC در دسترس راننده‌های خودروهای الکتریکی و مخصوصاً مالکان نیسان لیف و ب‌ام‌و i3 وجود دارد.

bmw-nissan-chargers-us-3

به منظور ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات به نیسان لیف وب‌ام‌و i3، جایگاه‌های شارژ سریع DC پنجاه کیلووات ساعتی EVgo دارای هر دو رابط CHAdeMO و SAE Combo بوده و هر خودرویی که درگاه شارژ سریع داشته باشد می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. این ایستگاه‌های شارژ می‌توانند در حدود 25 تا 30 دقیقه 80 درصد باتری‌های لیف و i3 را شارژ کنند.

bmw-nissan-chargers-us-1

به منظور یافتن مکان‌های شارژ EVgo تمامی مالکان نیسان لیف باید از برنامه‌ی اسمارت فون EZ-Charge استفاده کنند. مالکان ب‌ام‌و i3 نیز به همین ترتیب می‌توانند از سیستم ConnectedDrive یا برنامه ارتباطی ب‌ام‌و استفاده کنند.

bmw-nissan-chargers-us-2

رابرت هیلی رئیس بخش زیرساخت‌های خودروهای الکتریکی ب‌ام‌و آمریکا در رابطه با همکاری بین این سه کمپانی می‌گوید:

همکاری‌های ادامه‌دار ب‌ام‌و با نیسان و EVgo بیش از پیش نشان دهنده‌ی تعهد شرکت به ساخت زیرساخت‌های شارژ عمومی در سراسر آمریکا است. ما در ابتدا فهمیدیم که همکاری‌ها و شراکت‌هایی از این دست به منظور گسترش جایگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی ضروری و اساسی است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *