نگاهی به نیسان مورانو 2012

نگاهی به نیسان مورانو 2012

مورانو را باید یکی از کراس اوورهای عجیب و مدرن بازار دانست که در میان تولیدات نیسان، جایگاه خوبی را نیز از آن خود نموده است. مورانو برای رانندگان ایرانی نیز خودروی آشنایی است گرچه سیاست قیمت گذاری آن باعث نابودی بازار آن در ایران گردید!

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

برای سال 2012 نیسان تغییرات قابل توجهی در ظاهر و باطن بسیاری از مدلهای تولیدی خود از جمله مورانو ایجاد کرده است. امسال مورانو در هشت مدل مختلف با سطح تجهیزات متفاوت و درایو چهار چرخ یا دیفرانسیل جلو به بازار می آید.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

همه انواع یاد شده از یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی با توان 260 اسب بخار و 240 پوند فوت بهره می برند. انتقال این قدرت از طریق یک گیربکس با انتقال پیوسته (CVT) صورت می گیرد.
در طراحی بیرونی با فیس لیفت مختصری مواجه می شویم. چراغها و هواکش رادیاتور و رینگهای اسپرتی از جمله این تغییرات اند. اندازه چرخها در مدلهای پایه 18 و در مدلهای بالاتر 20 اینچی و از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشند. سقف خودرو نیز دو پانل شیشه ای بزرگ را در خود جای داده است.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

فضای داخلی با رنگهای گرم و طراحی آشنای نیسان، به شما خوش آمد می گوید. کنسول وسط کمی عریض اما با طراحی مدرن دسترسی خوبی به تجهیزات فراهم می کند. در این محیط پر نور و صندلیهای وسیع و تجهیزاتی مثل تهویه داخل صندلیها و کنترل برقی برای آنها، آسایش مناسبی خواهید داشت.
تهویه خودرو در جلو و عقب مستقل بوده و امکاناتی نظیر رادیوی ماهواره ای، سیستم صوتی استاندارد با 11 بلندگو، سیستم ناوبری مجهز به هارد دیسک و رابط گرافیکی جالب، کروز کنترل، تشخیص صدا و فرامین صوتی، اتصال به آی پد و دستگاههای همراه شما و تجهیزات ایمنی مثل 6 کیسه هوا، ترمز ضد قفل پیشرفته و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و کمک ترمز، سنسور کمربند و ضربه گیرهای جاذب انرژی برای اطراف موقعیت سرنشینها اشاره کرد.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

سیستم تعلیق با اتصالات چندگانه و میله ثبات، با استفاده از آلومینیوم و تغییر ابعاد، دچار کاهش وزن و بهبود عملکرد گردیده است.
قیمت مورانو از 29 تا 40 هزار دلار بسته به مدل آن تغییر می کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *