نسخه جدید لامبورگینی اونتادور در راه است؟!

نسخه جدید لامبورگینی اونتادور در راه است؟!

تنها چندین ماه از اصلاح لامبورگینی آونتادور 12 سیلندر و معرفی نسخه‌ی S گذشته است؛ اما به تازگی تصاویر جاسوسی از نسخه‌ی دیگر آونتادور منتشر شده که تست‌های خود را پشت سر می‌گذارد؛ اما گفتن اینکه خودروی یاد شده نسخه‌ی پیش‌تولیدی SV فیس لیفت بوده یا اینکه با عضو جدیدی از خانواده‌ی آونتادور طرف هستیم بسیار زود است. البته احتمال اینکه با نسخه‌ی فیس لیفت SV طرف باشیم کم است بنابراین حدس ما این است که با مدلی سر و کار خواهیم داشت که در جایگاهی بین مدل S و SV قرار خواهد گرفت.

new-lamborghini-aventador-version-spy-05

در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که سپر جلو دستخوش تغییراتی شده و مجرای مشکی آن باعث پنهان شدن قطعه‌ای شده است. بزرگ‌ترین تغییر این خودرو در بخش عقب قابل مشاهده است به گونه‌ای که می‌توان یک جفت خروجی اگزوز را در همان محل قرارگیری اگزوز اوراکان پرفورمنته دید.

new-lamborghini-aventador-version-spy-photo

در تصاویر مقایسه‌ای منتشر شده بین مدل‌های آونتادور S، SV و این پروتوتایپ به خوبی می‌توان تفاوت‌های بخش عقب هر سه خودرو را دید.

new-lamborghini-aventador-version-spy-02

هنوز قضاوت درباره‌ی اینکه لامبورگینی مدل جدیدی را به سبد محصولات خود خواهد افزود یا اینکه قصد فیس لیفت SV را دارد زود است. هرچه که باشد، انتظار می‌رود آئرودینامیک فعال اوراکان پرفورمنته که Aerodinamica Lamborghini Attiva خوانده می‌شود در این خودرو نیز دیده شود.

new-lamborghini-aventador-version-spy-01

با توجه به اینکه آونتادور S در دسامبر سال 2016 معرفی شده، انتظار نداریم این خودرو به زودی عرضه شود. شاید بهترین سناریو معرفی خودروی یاد شده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت باشد. شاید این خودرو بتواند رکورد 6 دقیقه و 52 ثانیه‌ای اوراکان پرفورمنته را ارتقا دهد. شایان ذکر است آونتادور SV یک دور پیست نوربرگ رینگ را در 6 دقیقه و 59 ثانیه و 73 صدم ثانیه طی کرده بود.

new-lamborghini-aventador-version-spy-03

new-lamborghini-aventador-version-spy-04

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *