نام “اکلیپس” برای کراس‌اوور بعدی میتسوبیشی

نام “اکلیپس” برای کراس‌اوور بعدی میتسوبیشی

در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری میتسوبیشی رقیب نیسان قشقایی را معرفی خواهد کرد و به لطف بررسی پروتوتایپ این خودرو توسط نشریه انگلیسی حالا می‌توانیم برخی جزئیات مهم این خودرو را بفهمیم.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

طبق گفته‌های اتواکسپرس، شاسی‌بلند جدید میتسوبیشی احتمالاً نام اکلیپس را به خود خواهد گرفت و طراحی آن یادآور کانسپت XR-PHEV خواهد بود. بدین ترتیب می‌توان گفت در طراحی اکلیپس شاهد مواردی چون خط سقف شیب‌دار، نمای جلوی گیرا و پانل‌های زاویه‌دار و تیز بدنه خواهیم بود.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

زیر پوست خودرو نسخه‌ی کوتاه شده از پلتفرم اوتلندر را می‌توان یافت. این پلتفرم سبک‌تر و مستحکم‌تر خواهد بود. به علاوه شاسی‌بلند جدید میتسوبیشی به‌صورت استاندارد با اکسل عقب چند اتصال و سیستم چهارچرخ محرک S-AWC عرضه خواهد شد. این سیستم که به‌صورت الکترونیکی تنظیم می‌شود به خودرو اجازه می‌دهد تا به منظور ایجاد حداکثر چسبندگی گشتاور را به چرخ بفرستد.

Mitsubishi Concept XR PHEV II

اگرچه هنوز جزئیات کامل مربوط به این خودرو تا این لحظه مشخص نیست اما پیشرانه‌ی 1.5 لیتری توربوی جدید به همراه گیربکس CVT و سیستم چهارچرخ محرک می‌تواند بهترین گزینه باشد. پیشرانه‌ی 2.2 لیتری دیزلی نیز به همراه سیستم‌های دیفرانسیل جلو و گیربکس 6 سرعته دستی در دسترس خواهد بود.

mitsubishi-eclipse-suv

در هفته‌های آینده منتظر جزئیات جدیدتری از این خودرو باشید.

dsc_8366

dsc_8513

dsc_8455

dsc_8337

dsc_8176

dsc_8227

dsc_8500

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *