میزان فروش تویوتا از فولکس‌واگن بیشتر بوده است!

میزان فروش تویوتا از فولکس‌واگن بیشتر بوده است!

شاید گروه خودروسازی فولکس‌واگن بزرگ‌ترین خودروساز دنیا باشد اما تویوتا هنوز هم در بحث فروش رقیب آلمانی خود را شکست داده است. اوایل هفته گذشته اعلام شد که گروه فولکس‌واگن با پشت سر گذاشتن تویوتا بزرگ‌ترین خودروساز دنیا شده اما زمانی که شما این دو برند تنها را باهم مقایسه کنید خواهید فهمید که تویوتا فروش بیشتری داشته است. دلیل این است که گروه فولکس‌واگن دربردارنده‌ی برندهای دیگر زیادی چون آئودی، اشکودا، سئات، پورشه و حتی کامیون‌سازانی چون مان و اسکانیا است. از طرف دیگر تویوتا نیز کمپانی مادر برندهایی چون لکسس، دایهاتسو، مینو و سایون محو شده است.

toyota-badge

وقتی که تنها میزان فروش برندهای تویوتا و فولکس‌واگن را مقایسه می‌کنیم، می‌فهمیم که تویوتا 8.55 میلیون دستگاه خودرو فروخته درحالی‌که این میزان برای فولکس 6.47 میلیون دستگاه بوده است؛ به‌عبارت‌دیگر تویوتا حدود 33 درصد بیشتر از فولکس‌واگن خودرو فروخته است.

toyota-turkey-201

برند فولکس‌واگن به تنهایی 63 درصد آمار فروش کل این گروه خودروسازی را تشکیل داده درحالی‌که برند تویوتا میزان فروش 84 درصدی کمپانی مادر را تشکیل داده است؛ بنابراین اگرچه گروه فولکس‌واگن توانسته تویوتا را پشت سر گذاشته و بزرگ‌ترین خودروساز دنیا شود اما این دو برند تنها هنوز هم فاصله‌ی زیادی با یکدیگر داشته و تویوتا با فاصله چشمگیری از رقیب آلمانی خود جلوتر است.

Toyota Verso vs Volkswagen Touran

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *