معرفی ماتزانتی اِوانترا 771

معرفی ماتزانتی اِوانترا 771

از اواخر بهار امسال که نسخه قوی‌تری از اِوانترا با نام میل‌کاوالی (Millecavalli) معرفی شد، خبر تازه‌ای درباره ماتزانتی نشنیده‌ایم.
حالا پس از چند ماه باز هم نسخه دیگری از این ایتالیایی جویای نام با پسوند 771 متولد شده که قرار است در نمایشگاه بولونا پرده از چهره بردارد.

mazzanti-evantra-771-1

برخلاف اِوانترا میل‌کاوالی که روح وحشی داشته و بعضاً سریع‌ترین سوپراسپورت ایتالیایی دنیا (!) خوانده می‌شود، این‌یکی در عین بازدهی فنی چشمگیر، آرام‌تر به نظر می‌رسد.

mazzanti-evantra-771-3

عدد 771 پس از عبارت اِوانترا به افزایش قدرت 20 واحدی (نسبت به نمونه استاندارد) و رسیدن به بازدهی 771 اسب بخار اشاره دارد. اجزای هواسُری خارجی تازه شامل اسپلیتر جلو و باله متفاوت عقب، رنگ‌بندی آبی و طلایی بدنه و بهسازی‌های صورت گرفته داخل اتاق نیز دیگر نقاط تمایز این نسخه نسبت به اِوانترای استاندارد هستند.

mazzanti-evantra-771-2

آلبوم تصاویر و اطلاعات کامل مربوط به میزان گشتاور و شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت آن هنوز منتشر نشده و فعلاً نمی‌توان نگاه دقیق‌تری بدان انداخت.

mazzanti-evantra-771-4

بر اساس صحبت‌های لوکا ماتزانتی (Luca Mazzanti) مؤسس کمپانی، مالکان گونه استاندارد اِوانترا در صورت تمایل از آغاز سال 2017 می‌توانند خودروی خود را به این نسخه ارتقا دهند.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *