معرفی فیس‌لیفت هوندا سیتی در هند

معرفی فیس‌لیفت هوندا سیتی در هند

هوندا سدانی کوچک‌تر از سیویک را با نام سیتی در سبد محصولات خود دارد که عمدتاً در کشورهای آسیایی عرضه می‌شود. حال به‌تازگی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ این ماشین در هند معرفی شده است. هرچند سیتی در آمریکا عرضه نمی‌شود اما طراحی قابل قبولی دارد. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هوندا سیتی با دماغه‌ای کاملاً متفاوت از نمونهٔ پیش از فیس‌لیفت متمایز می‌گردد.

honda-city-facelift-india-1-850x449

سیتی فیس‌لیفت به چراغ‌های روشنایی در روز LED مجهز شده است که درون چراغ‌های جلوی تغییر شکل یافتۀ آن تعبیه شده‌اند. یک نوار کرومی هم در بالای جلوپنجره قرار گرفته و چراغ‌های جلو را به یکدیگر متصل کرده است. سپرهای جلوی متفاوت و پروژکتورهای جلو نیز به‌عنوان یک آپشن قابل سفارش خواهند بود.

honda-city-facelift-india-4-850x447

در قسمت عقب، تیپ‌های VX و ZX سیتی فیس‌لیفت به‌صورت استاندارد به یک اسپویلر کوچک در لبهٔ درِ صندوق با چراغ ترمز سوم LED، چراغ‌های عقب LED و کیت اسپرت سپر مجهز هستند درحالی‌که در تیپ‌هایی پایین‌تر چراغ‌های ساده و سپر معمولی ارائه شده است. همچنین دو نوع رینگ 16 اینچی آلیاژی نیز برای سیتی قابل انتخاب است.

honda-city-facelift-india-2-850x447

داخل سیتی جدید برای یک سدان سطح پایین و با این قیمت نسبتاً قابل‌ملاحظه است. تیپ‌هایی بالایی این ماشین مجهز به یک نمایشگر لمسی هفت اینچی جهت ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستند که دارای ناوبری، بلوتوث و قابلیت تشخیص صدا است. این سیستم همچنین مجهز به یک پورت HDMI و 1.5 گیگابایت حافظهٔ داخلی بوده و از وای فای هم پشتیبانی می‌کند.

honda-city-facelift-india-9-850x567

اما تیپ S به‌عنوان تیپ پایهٔ سیتی به‌صورت استاندارد با صندلی‌های پارچه‌ای، فرمان قابل تنظیم و چهار بلندگو ارائه می‌شود؛ ولی اگر خواهان تجهیزات بیشتری باشید باید تیپ SV را انتخاب کنید که مجهز به فرمان تلسکوپی، تهویهٔ اتوماتیک با کنترل لمسی و آینه‌های جانبی تاشو برقی است.

honda-city-facelift-india-10-850x454

honda-city-facelift-india-16

honda-city-facelift-india-28-850x340

honda-city-facelift-india-11

این در حالی است که صاحبان تیپ V از سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، هشت بلندگو، دوربین دید عقب و رینگ‌های آلیاژی لذت خواهند برد درحالی‌که تیپ VX نیز به سانروف، تودوزی چرمی، پشت‌سری‌های عقب قابل تنظیم و آینهٔ عقب تیره شوندهٔ اتوماتیک مجهز شده است.

honda-city-facelift-india-39-850x276

honda-city-facelift-india-38-850x276

honda-city-facelift-india-37-850x276

در بخش فنی هم هوندا برای این سدان ساب‌کامپکت یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری بنزینی را در نظر گرفته است که 119 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیروی این موتور دو گیربکس پنج سرعتهٔ دستی یا CVT قابل انتخاب است؛ اما غیرازاین موتور، برای سیتی یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری دیزل هم ارائه شده است که 100 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور دارد.

honda-city-facelift-india-3-850x447

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *