معرفی سوبارو لگاسی ۲۰۱۸

معرفی سوبارو لگاسی ۲۰۱۸

سدان خانوادگی سوبارو برای مدل ۲۰۱۸، آپدیت‌هایی جزئی در طراحی بدنه و کابین، سیستم‌های ایمنی و تکنولوژی‌های اضافی دریافت کرده و گفته می‌شود که شرایط سواری آن نیز بهبود یافته است. لگاسی بالاخره همراه با اپل کارپلی و اندروید اتو همراه شده، ولی همچنان کاراکتر آشنای خود را حفظ کرده است.

2018 Subaru Legacy

سری لگاسی همان مدل‌های قبلی هستند. مدل 2.5i دارای یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تخت با قدرت 175 اسب‌بخار است و در مدل 3.6R از یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر تخت با قدرت 256 اسب‌بخار برای پیشرانه استفاده شده است. یک سیستم گیربکس متغیر پیوسته اتوماتیک (CVT) با حالت دستی و پدل‌شیفتر همچنان به عنوان تنها گزینه انتقال قدرت باقی مانده و در عین حال، در تنظیمات پردازنده کامپیوتر موتور به منظور واکنش سریع‌تر و ملموس‌تر نسبت به پدال گاز، بازنگری انجام شده است. ضمن اینکه، سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک همراه با گشتاور بُرداری به صورت استاندارد در تمام مدل‌های لگاسی به کار گرفته می‌شود. مدل 2.5i در تریم‌های پایه، پرمیوم، اسپورت و لیمیتد، و مدل 3.6R تنها به صورت لیمیتد عرضه می‌گردد.

2018 Subaru Legacy

جلوبندی لگاسی با اندکی تغییرات به سمت یک چهره متناسب‌تر و اسپورتی‌تر حرکت کرده است. در این طراحی جدید، هواکش‌ها عریض‌تر شده و در ارتفاع پایین‌تری قرار گرفته‌اند و جلوپنجره شش‌ضلعی نیز ابعاد بزرگتری پیدا کرده است. مدل ۲۰۱۸ یک بازنگری در طراحی سپر عقب را نیز تجربه کرده که در آن لوله‌های خروجی اگزوز نیز گنجانده شده‌اند. همچنین طراحی جدید چرخ‌ها و دو طیف رنگی جدید شامل خاکستری متالیک (Magnetite Gray Metallic) و قرمز صدفی (Crimson Red Pearl) نیز به آپشن‌های ظاهری این خودرو اضافه شده‌اند.

2018 Subaru Legacy

در حالی که ایپمرزا و هاچ‌بک یک پلتفرم کاملاً جدید برای مدل ۲۰۱۸ معرفی کرده‌اند، لگاسی همچنان استخوان‌بندی گذشته را حفظ کرده و تنها به برخی تنظیمات در آن اکتفا کرده است. سوبارو در سیستم تعلیق مدل جدید از دامپرهایی استفاده کرده که گفته می‌شود که عملکرد آنها در سواری و لغزش بدنه بهتر از قبل است. همچنین به گفته خودروساز، سیستم فرمان حالت خطی‌تری پیدا کرده و حسّ کنترل در پدال ترمز بهبود یافته است. کابین لگاسی نیز احتمالاً به لطف تنظیمات جدید سیستم پیشرانه، فرم تازه آینه‌های بغل که نویز ناشی از باد را کاهش می‌دهد، لایه نازک عایق به کار رفته در شیشه جلو و ضخامت بیشتر چرخ عقب، از سکوت و آرامش بیشتری برخوردار شده است.

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

2018 Subaru Legacy

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *