مجریان سابق تاپ‌گیر آمریکا با برنامهٔ جدیدی بازمی‌گردند

مجریان سابق تاپ‌گیر آمریکا با برنامهٔ جدیدی بازمی‌گردند

آدام فرارا، تنر فاوست و راتلج وود سه مجری سابق برنامهٔ تاپ گیر آمریکا بودند. تاپ گیر آمریکا نیز برنامه‌ای بود که به تقلید از تاپ گیر اصلی بریتانیا با اجرای این سه نفر ساخته شد و پخش آن از تاریخ از 21 نوامبر سال 2010 آغاز شد؛ اما پس از ساخت شش فصل که آخرین قسمت آن در تاریخ 28 ژوئن 2016 پخش شد، خبر رسید که ساخت تاپ گیر آمریکا به پایان رسیده است. سپس چندی بعد بی‌بی‌سی آمریکا اعلام کرد که فصل جدید این برنامه با مجریان جدیدی ساخته خواهد شد.

us-top-gear-3

اما حالا مجریان سابق تاپ گیر آمریکا در توییتر اعلام کرده‌اند که همانند جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند با یک برنامهٔ ماشینی جدید بازخواهند گشت. در همین حال همان‌طور که گفته قرار است تاپ گیر آمریکا نیز به‌زودی با مجریان جدید و با فرمت کمی متفاوت مجدداً ساخته و پخش گردد. بااین‌حال هنوز هیچ ایده‌ای از برنامهٔ جدید مجریان سابق تاپ گیر آمریکا نداریم و نمی‌دانیم که فرمت کلی آن چگونه خواهد بود چراکه این سه نفر تنها به اعلام خبر ساخت برنامهٔ جدید اکتفا کرده و هیچ جزئیاتی از آن‌را منتشر نکرده‌اند.

us-top-gear

به همین دلیل ما واقعاً برای آنچه که ممکن است راتلج، تنر و آدام در آینده بسازند هیجان زده‌ایم. آنچه دراین‌باره محرز است این است که قطعاً موضوع اصلی این برنامه خودرو خواهد بود درحالی‌که امیدواریم مثل تاپ گیر آمریکا فضایی طنز و سرگرم‌کننده به همراه شوخی‌های مجریان داشته باشد؛ اما این برنامه چه نامی خواهد داشت؟ آیا ممکن است نام آن آمریکن تور باشد؟

us-top-gear-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *