لندروور دفندر جوان شد

لندروور دفندر جوان شد

به نظر شما چه انتظاری می‌توان از یک دفندر هفت نفره پیر داشت؟به تازگی تیونر بریتانیایی Kahn دفندری رویایی و جدید به وجود آورده است.

Land Rover Defender 7-Seater Tuned by Kahn
Land Rover Defender 7-Seater Tuned by Kahn

این تیونر مدل 2.2 TDCI XS 110 دفندر را تیون کرده است،در نگاه اول متوجه می‌شویم که عناصر جدید زیادی به خودرو اضافه شده است،ویژگی‌های جدید این خودرو عبارت اند از:جلو پنجره مشبک مشکی، چراغ‌های زنون جدید، گارد محافظ جلو، فلپ جدید، محافظ اگزوز، آرم‌ها و نشان‌های سفارشی و یک پوشش چرخ زاپاس.

land-rover-defender-7-seater-gets-kahn-custom-touch-photo-gallery_6

land-rover-defender-7-seater-gets-kahn-custom-touch-photo-gallery_5

علاوه بر این ویژگی‌ها، kahn برای این خودرو رینگ‌های 1983 RS را انداخته است که جلوه فوق‌العاده زیباتری به خودرو بخشیده است.سایز این رینگ‌های 18×8 می‌باشند که در لاستیک‌های 265/65 R18 قرار گرفته‌اند.سیستم اگزوز این خودرو هم تغییر کرده است تا صدای بهتری تولید کند.

land-rover-defender-7-seater-gets-kahn-custom-touch-photo-gallery_2

land-rover-defender-7-seater-gets-kahn-custom-touch-photo-gallery_3

land-rover-defender-7-seater-gets-kahn-custom-touch-photo-gallery_4

این تیونر داخل کابین هم مورد بازبینی قرار داده است و ظاهری زیباتر به وجود آورده است.صندلی‌های اسپرت GTB،فرمان تک شاخه سفارشی کان،ابزار های سفارشی،کف پوش خاص،کپسول آتش‌نشانی و پدال‌های آلومینیومی از ویژگی‌هایی است که این تیونر به کابین دفندر اضافه کرده است.همچنین این تیونر سرتاسر کابین را با چرم گران قیمت Alcantara دوخته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *