قیمت‌گذاری نیسان مورانو ۲۰۱۷

قیمت‌گذاری نیسان مورانو ۲۰۱۷

سال گذشته نیسان به اندازه ۳۸ درصد افزایش فروش مورانو را تجربه کرد؛ موضوعی که مطابق گفته این خودروساز، یک رکورد برای این مدل بوده است. برای ادامه این روند موفقیت، نیسان یک سری تغییرات کوچک را برای مدل ۲۰۱۷ درنظر گرفته است؛ از جمله دو پکیج آپشن جدید و مجموعه‌ای از امکانات استاندارد جدید که شامل سیستم عامل اپل کارپلی نیز می‌شوند. با این وجود، نیسان در بازبینی قیمت مورانو، تنها اندکی آن را افزایش داده و قیمت اولیه را 30 هزار و ۷۱۰ دلار اعلام کرده است.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter

نسخه جدید مورانو که در داخل نیسان، آن را به عنوان مدل 2017.5 می‌شناسند، کمترین تفاوت ظاهری را، چه در بدنه و چه در طراحی کابین، با مدل قبلی دارد و در عین حال، دو پکیج با نام‌های «میدنایت ادیشن» و «SV پرمیوم پلاس» و همین طور سیستم‌عامل اپل کارپلی را اضافه کرده است. البته نیسان اشاره‌ای به «اندروید اتو» نداشته و احتمالاً کاربران سیستم عامل موبایل گوگل، شانس زیادی در این زمینه نخواهند داشت.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-wheels

پکیج «میدنایت ادیشن» که سراسر خط تولید نیسان از آن بهره‌مند شده، تنها در مدل مورانو پلاتینیوم ارائه می‌شود و شامل تجهیزاتی چون چرخ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی طرح میدنایت ادیشن، ریل‌های سقفی سیاه رنگ، قاب سیاه‌رنگ برای آینه‌های بغل، اسپلش گاردهای مشکی و یک سری از کفپوش‌های میدنایت ادیشن است. مدل میدنایت ادیشن با رنگ‌های بدنه سفید (Pearl White)، قرمز (Cayenne Red)، خاکستری (Gun Metallic) و مشکی (Magnetic Black) و یک کابین گرافیتی همراه می‌شود. این پکیج به اندازه ۱۱۹۵ دلار دیگر به قیمت مورانو پلاتینیوم می‌افزاید و آن را به شروع قیمت ۳۹۶۱۰ دلار می‌رساند.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-end

پکیج بعدی، SV پرمیوم پلاس نام دارد که شامل بیشتر مواردی است که قبلاً در پکیج «SV پرمیوم» ارائه می‌شد؛ از جمله گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های بغل، مونروف پانورامیک خودکار و سیستم صوتی Bose. SV پرمیوم پلاس همچنین شامل یک پکیج دستیار راننده با امکاناتی نظیر تنظیم شدت نور در آینه داخلی، سیستم HomeLink، سیستم مانیتورینگ پیرامونی، تشخیص اشخاص متحرک، هشدار توجه راننده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت‌سر و چرخ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی می‌شود.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-three-quarter

لیست کامل ساختار قیمتی جدید مورانو به شرح زیر است:

  • مورانو S دیفرانسیل جلو: 30710 دلار
  • مورانو SV دیفرانسیل جلو: 33910 دلار
  • مورانو SL دیفرانسیل جلو: 38240 دلار
  • مورانو پلاتینیوم دیفرانسیل جلو: 40550 دلار
  • مورانو S دو دیفرانسیل: ۳۲۳۱۰ دلار
  • مورانو SV دو دیفرانسیل: ۳۵۵۱۰ دلار
  • مورانو SL دو دیفرانسیل: ۳۹۸۴۰ دلار
  • مورانو پلاتینیوم دو دیفرانسیل: ۴۲۱۵۰ دلار

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-interior

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-rear-interior-seats

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-interior

پیشرانه استاندارد 3.5 لیتری V-6 همچنان در مدل جدید نیز استفاده خواهد شد و در عین حال، مشتریان قادر خواهند بود تا از بین دو فرمت دیفرانسیل جلو و سیستم تمام‌چرخ متحرک در مورانو، انتخاب خود را داشته باشند. معاون ارشد فروش و بازاریابی نیسان در امریکا، کریستیان مونیه (Christian Meunier) در مورد مدل جدید مورانو می‌گوید:

با تغییراتی که در مدل ۲۰۱۷ صورت گرفته، به ارزش هر کدام از سطوح تریم مورانو اضافه کرده‌ایم.

2017-nissan-murano-platinum-midnight-edition-front-three-quarter-1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *