فیس‌لیفت پژو 301 در چین

فیس‌لیفت پژو 301 در چین

سام کاویانی: گویی چند سالی بود که پژو از ریل موفقیت خارج شده بود و پیاپی خودروهایی را تولید می‌کرد که نه از سبک سنتی پژو تبعیت می‌نمودند و نه آن‌چنان که باید و شاید از مایه‌های زیبایی و وجاهت یک محصول مدرن برخوردار بودند؛ اما از سال 2015 میلادی بدین سوی، گویا پژو از خواب زمستانی خود برخاسته و رستاخیز دگرباره‌ای را آغاز نموده است. اینک برخلاف یک دهه پیش، ما پیاپی شاهد عرضه نسخه‌های سخت جذاب و گیرا از پژو هستیم و این خودروساز می‌رود که فر و شکوه پیشین خود را باز یابد. پژو مجدداً روی ریل افتاده و دورنمای وضع آن کاملاً روشن است.

peugeot-301-facelift-01

در این میان، پژو تنها به عرضه محصولاتی به‌روز و مدرن اکتفا نکرده بلکه ساخته‌های فعلی خود را هم یکی پس از دیگری، تحت عمل فیس‌لیفت قرار داده است؛ و شاید مهم‌ترین تغییر، همان جابه‌جایی آرم پژو از روی کاپوت به مکان سنتی آن یعنی میانه جلوپنجره باشد، آرمی که تأثیر بسزایی در زیبایی جلوپنجره محصولات پژو ایفاء نموده و به‌نوعی مؤید هویت آن است. البته ساده‌لوحانه است که تغییرات فعلی را تنها به جابه‌جایی یک آرم محدود نماییم بلکه نکته مهم‌تری که در طراحی‌های نوین پژو سخت به چشم می‌آید استفاده ماهرانه از خطوط شارپ و تیز در کنار خطوط نرم است، بدون آنکه در این میان، یکی فدای آن دیگری شده و به زیبایی کلی خودرو لطمه وارد شود.

نسخه فیس لیفت پژو 301
نسخه فیس لیفت پژو 301
نسخه فعلی پژو 301
نسخه فعلی پژو 301
نسخه فیس لیفت پژو 301
نسخه فیس لیفت پژو 301
نسخه فعلی پژو 301
نسخه فعلی پژو 301

peugeot-301-interior

پژو 301 در چین به اشتراک توسط دانگ فنگ – PSA به تولید می‌رسد. ضمن اینکه مدل خواهرخوانده، یعنی سیتروئن سی الیز (C-ELYSEE) نیز فیس‌لیفتی را به خود خواهد دید.

منبع:
CARNEWSCHINA.COM

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *