فورد موستانگ به این زودی‌ها جایی نخواهد رفت!

فورد موستانگ به این زودی‌ها جایی نخواهد رفت!

طرفداران فورد موستانگ با دانستن این موضوع که این شرکت آمریکایی تصمیمی برای توقف تولید خودروی محبوب خود ندارند می‌توانند نفس راحتی بکشند. حتی با وجود اینکه خودروهای خودران روز به روز نفوذ بیشتری پیدا می‌کنند بازهم این موضوع خللی در روند تولید موستانگ ایجاد نخواهد کرد.

ford-mustang-gt-2

مدیر بازاریابی فورد انگلستان در خلال صحبت با اتوکار گفته که موستانگ هیچ جایی نخواهد رفت:

من فکر می‌کنم مردم در آینده هنوز هم خواهان خودرویی جذاب همانند موستانگ برای استفاده در آخر هفته‌ها خواهند بود. من واقعاً نمی‌توانم آینده‌ای را که در آن فورد مدل 8 سیلندر موستانگ نمی‌سازد را تصور کنم.

ford-mustang-gt-12

ford-mustang-gt-9

ford-mustang-gt-1

طبق گفته‌های این مدیر، میزان فروش نسل ششم موستانگ و فوکوس RS شاهدی بر این مدعاست که مصرف‌کننده‌ها هنوز هم خواهان خودروهایی لذت‌بخش برای راننده هستند. به تبع این موضوع فورد با وجود کار زیاد روی تکنولوژی‌های خودران، تمرکز زیادی روی بخش تحقیقات و توسعه‌ی مدل‌های مرسوم خود خواهد داشت.

ford-mustang-gt-8

در رابطه با خودروهای خودران این مدیر فورد می‌گوید:

فکر نمی‌کنم حداقل تا یک دهه‌ی دیگر خودروهای کاملاً خودرانی که بتوانند بدون راننده حرکت کنند بر جاده‌ها تسلط پیدا کنند. ورود تکنولوژی‌های خودران به صنعت خودرو به یک‌باره صورت نخواهد گرفت. خودروهای بدون راننده در هرجایی به چشم نخواهند خورد.

ford-mustang-gt-5

ford-mustang-gt-6

ford-mustang-gt-11

اگرچه که فورد موستانگ حدود 50 سال است که عرضه می‌شود اما این روزها بیشتر از هر زمان دیگری می‌فروشد. البته که این امر به خاطر عرضه‌ی جهانی موستانگ بوده که برای اولین بار صورت گرفته است. این خودرو هم‌اکنون در بازارهای اروپایی از جمله آلمان و مناطق دیگر مثل استرالیا در دسترس است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *