فورد فلکس ؛ مکعب محافظه کار!

فورد فلکس ؛ مکعب محافظه کار!

اختصاصی از نمایشگاه لس‌آنجلس: فروش نسخه ۲۰۱۳ فورد فلکس، از بهار ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد. نسل جدید این خودرو دارای چهره‌ای جذاب‌تر، قدرت و امکانات رفاهی/ایمنی بیشتر است.

Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex

بر روی این مکعب فلزی، موتوری ۳/۵ لیتری با تکنولوژی Ti-VCT برای زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها قرار گرفته است؛ نتیجه این‌کار را می‌توان در افزایش قدرت از ۲۶۲ اسب به ۲۸۵ اسب‌بخار، افزایش ۸ واحدی میزان گشتاور تولیدی و نهایتا بالارفتن ردلاین موتور از دور ۶۷۰۰ به ۷۰۰۰ مشاهده نمود.

مصرف سوخت این مدل (دیفرانسیل جلو) نیز در شهر به حدود ۱۳ لیتر و در جاده‌ها به ۹/۴ لیتر خواهد رسید. نمونه‌های دودیفرانسیل نیز همانند گذشته دارای پیشرانه‌ای ۳/۵ لیتری اکوبوست با توان ۳۵۵ اسب‌بخار هستند.

فورد فلکس با بهره‌گیری از سه ردیف صندلی، کاملا می‌تواند جوابگوی اکثر نیازهای خانواده‌های آمریکایی باشد. برای این مدل آپشن‌هایی مانند کروز کنترل و ایربگ‌های مخفی‌شده در کمربندهای ایمنی – فقط برای ردیف دوم صندلی‌ها – نیز قابل سفارش است. موارد دیگری همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و سیستم چندرسانه‌ای MyFord بصورت استاندارد بر روی این خودرو وجود خواهند داشت.

Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *