فروش روور 45 به قیمت 4 دلار!

فروش روور 45 به قیمت 4 دلار!

به نظر می‌رسد اگر واقعاً تلاش کنید می‌توانید خودرویی را با قیمت 3.19 پوند یا تقریباً 4 دلار بیابید!

rrv

سؤال این است: حاضرید به منظور انتقال از نقطه‌ی A به B چقدر خودتان را قربانی کنید؟! اگر پاسخ شما “زیاد” است پس Honest John یک‌چیز برای شما دارد! یک روور 45 پایه‌ی 17 ساله با پیشرانه‌ی 1.4 لیتری. ظاهراً این خودرو قبلاً در شرایط بسیار تمیزی بوده است. مثل اینکه همه‌چیز به خوبی کار می‌کند و از فاصله دور به نظر می‌رسد می‌توان روی استفاده‌ی هرروزه از آن حساب باز کرد.

uk-buying-car-bus-ticket-price-1

یکی از مسئولان این سایت می‌گوید: “فکر می‌کنیم این خودرو شاید ارزان‌ترین مدل کارکرده در بریتانیا باشد؛ و درحالی‌که خرید آن در ابتدا شاید برای فان بوده باشد اما نکات زیادی را می‌توان از آن فهمید.” او ادامه می‌دهد: “اول اینکه بریتانیا دارای برخی از ارزان‌ترین خودروهای کارکرده در اروپا است به این معنی که شما می‌توانید یک خودروی نسبتاً مناسب را با بودجه‌ای بسیار کم بخرید. دوم اینکه خودروهای کارکرده در این کشور افت قیمت وحشتناکی دارند.

uk-buying-car-bus-ticket-price-2

برخی مناطق دیگر در دنیا وجود دارند که می‌توانید خودروهای کارکرده با این قیمت را پیدا کنید اما ما ثابت کردیم که این کار کاملاً شدنی است.”

uk-buying-car-bus-ticket-price-3

ظاهراً این خودرو در یک حراجی آنلاین در eBay خریداری شده است. خب پس ثابت شد که با بهای بلیت اتوبوس می‌توان یک روور 45 خرید!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *