فروش تنها فراری FXX خیابانی

فروش تنها فراری FXX خیابانی

تنها یک دستگاه از فراری FXX برای حضور در خیابان‌ها از نظر قانونی مشکلی ندارد و حالا همین یک دستگاه برای فروش آماده شده است.

ferrari-fxx-01

خریداران خودروهای خاص و سوپراسپورت دیگر نخواهند توانست فرصتی این چنینی پیدا کنند. این خودرو نه تنها نادر بوده و فقط 38 دستگاه از آن ساخته شده بلکه تنها نسخه‌ای است که قابلیت حضور در خیابان‌ها را دارد.

فراری FXX بر پایه‌ی مدل مشهور انزو ساخته شده و حجم پیشرانه‌ی 12 سیلندر آن از 6 به 6.3 لیتر رسیده است. یک گیربکس 6 سرعته ی نیمه اتوماتیک به خودرو اجازه می‌دهد تا تعویض دنده‌های بسیار سریعی داشته باشد و درعین‌حال به خودرویی که بدنه‌ی بسیار آئرودینامیکی دارد اجازه افزایش سرعت را بدهد.

ferrari-fxx-02

فراری این خودرو را با کیت Evoluzione ارتقا داده و عملکرد آن با تغییراتی در آئرودینامیک، گیربکس و پیشرانه بهبود یافته است. این خودرو با قدرت 848 اسب بخاری می‌تواند ظرف مدت 2.5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

ferrari-fxx-03

این FXX ویژه توسط خود فراری به نسخه‌ای با قابلیت حضور در جاده تبدیل شده به گونه‌ای که دارای چراغ‌ها و دوربین دید عقب، ترمزدستی، کیت افزایش ارتفاع برای جلوگیری از آسیب به اسپلیتر جلو در عبور از دست‌اندازها و… می‌باشد.

Ferrari FXX

این خودرو در حال حاضر در Amari برای فروش آماده شده اگرچه که قطعاً با برچسب قیمتی هفت‌رقمی روبرو خواهیم بود؛ به‌عبارت‌دیگر برای خرید این خودرو باید جیبی پرپول به معنای واقعی کلمه داشت!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *