فروش ب‌ام‌و 750iL “توپاک” با بهایی نجومی

فروش ب‌ام‌و 750iL “توپاک” با بهایی نجومی

بی‌شک یکی از بهترین رَپرهای تمام تاریخ توپاک شکور است که در شب هفتم سپتامبر سال 1996 و در صندلی جلوی ب‌ام‌و 750iL کشته شد. توپاک که پس از تماشای مسابقه‌ی بوکس بروس سلدون و مایک تایسون قصد بازگشت به خانه را داشت که پشت چراغ قرمزی در مرکز لاس‌وگاس ایستاد و سپس یک کادیلاک سفید نیز در بخش راست خودروی توپاک ایستاد و سپس مرد مسلحی از داخل آن خودرو چندین بار به توپاک شلیک کرد.

tupac-bmw

گلوله‌ها دو بار به سینه، یک‌بار به بازو و یک‌بار دیگر به ران او برخورد کرد. توپاک 6 روز بعد و در سن 25 سالگی درگذشت. تا به امروز پلیس نتوانسته قاتل توپاک و کسی که راننده‌ی او را زخمی کرد پیدا کند.

bmw

اما ب‌ام‌و سری 7 مشکی‌ای که در تصویر می‌بینید کارکرد 144840 کیلومتر داشته و حالا با حداقل بهای 1.5 میلیون دلار برای فروش لیست شده است. 750iL موردبحث پس از وقوع حادثه توسط پلیس لاس‌وگاس توقیف شد و از زمان آن حادثه تاکنون چندین مالک داشته است. این خودرو بازسازی شده اما دندانه‌های ایجاد شده توسط گلوله‌های زیاد هنوز هم داخل پانل‌های درب قابل مشاهده هستند.

1

اگرچه خود خودرو پس زمینه‌ای جالب‌توجه برای طرفداران رپر پراستعداد تاریخ را دارد اما بهای تعیین شده کمی مضحک و دیوانه‌وار به نظر می‌رسد. شما می‌توانید یک ب‌ام‌و 750iL 1996 را با همان کارکرد با بهای کمتر از 10 هزار دلار بخرید.

4

2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *