غرفه تیونرها در ژنو 2013 – ام تی ام

غرفه تیونرها در ژنو 2013 – ام تی ام

نمایشگاه ژنو 2013: تیونر آلمانی MTM از آن دسته افرادی است که همیشه می خواهد متفاوت از بقیه باشد! این موضوع در محصولاتی که این تیونر به ژنو آورده بود هم کاملا خودنمایی می کرد . . .

MTM T300
MTM T300

اولین پکیج MTM با نام T300 برای فولکس واگن ترانسپورتر (اتاق T5) آماده شده که تعلیق بادی و کیت ترمز آن در زیر رینگ های 20 اینچی Bimoto اختصاصی تیونر مخفی شده اند. فراموش نکنید که سال گذشته هم MTM در اتوشوی ژنو مدل T500 همین ون را معرفی کرده بود. اگر سراگزوزهای بزرگ T300 ارتفاع کم تعلیق آنرا ببینید حتما تصور می کنید که با خودرویی اسپرت سروکار دارید درحالیکه اگر به درون کابین بروید خواهید دید که همه چیز برای یک میتینگ رسمی چهار نفره آماده شده!

MTM T300

MTM T300

MTM T300

البته اگر هم علاقه ای به صحبت های رسمی ندارید بهترست آی فون و آی پد ها را کنار گذاشته و به سراغ کنسول بازی که زیر صندلی ها جاسازی شده رفته و از LCD واید آن لذت ببرید! پیشرانه T300 یک موتور 1.9 لیتری چهار سیلندر بوده که قدرت 310 اسبی آن به کمک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

MTM T300

MTM T300

MTM T300

دومین پکیج MTM برای آئودی R8 V10 آماده شده که رنگ نقره ای کرومی آن همه چشم ها را به سمت خودش می کشید. MTM با استفاده از توربوهای دوقلو قدرت خالص این سوپراسپرت را با مرز 777 اسب بخار رسانده تا شتاب صفرتا 100 آن به 3.0 ثانیه، صفرتا 200 به 9.3 ثانیه و صفرتا 300 آن نیز به کمتر از 19.4 ثانیه برسد. حداکثر سرعت این کوپه پر زرق و برق نیز تا 350 کیلومتر برساعت افزایش می یابد.

MTM R8 V10 BiTurbo
MTM R8 V10 BiTurbo

MTM در کنار رنگ کرومی این R8، از کیت کربنی نیز بهره گرفته، از اسپویلر قابل تنظیم در عقب استفاده کرده و رینگ های 20 اینچی آنرا به دیسک های ترمزی با ابعاد380×34 میلیمتر و کالیپرهای هشت پیستونه مجهز کرده است.

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

MTM R8 V10 BiTurbo

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *