عروسی با طعم تلخ تصادف!

عروسی با طعم تلخ تصادف!

عروسی یکی از مهم‌ترین و درعین‌حال زیباترین رویدادهای زندگی هر فردی است. حال اگر ماشین‌باز باشید و ماشین عروس نیز یک فراری 458 باشد مراسم عروسی رؤیایی خواهد بود!

ferrari-458-wedding-3

اما مراسم عروسی همیشه رؤیایی نخواهد بود! موضوع به مراسم و ماشین عروسی در گواندونگ چین مربوط می‌شود؛ جایی که یک دستگاه فراری 458 تزئین شده به‌طور ناگواری تصادف کرده است. آینه‌ی جانبی جدا شده، درب خودرو آسیب زیادی دیده و احتمالاً سیستم تعلیق جلو نیز با توجه به زاویه‌ی عجیب چرخ جلو شکسته شده است. خوشبختانه راننده‌ی فراری آسیبی ندیده است. او را می‌توان با حالتی مغموم در گوشه تصویر دید.

ferrari-458-wedding-1

خودروی دیگر جدیدترین نسل فولکس‌واگن پولو است که در چین توسط شرکت شانگهای-فولکس واگن تولید شده است. بخش جلویی خودرو آسیب زیادی دیده است. به نظر می‌رسد سرنشینان داخل خودرو نیستند هرچند نمی‌دانیم که آسیبی دیده‌اند یا خیر.

ferrari-458-wedding-2a

فراری 458 به خاطر تصادف‌های گاه‌وبیگاه خود در هر زمان و مکانی در چین مشهور شده است؛ اما از ما نشنیده بگیرید، آخرین تصادفی که دیده‌ایم به ژوئن سال 2015 بازمی‌گردد! به نظر می‌رسد که مدل 488 تاج تصادف را بر سر بگذارد اما ظاهراً 458 به آسانی این اجازه را به برادر خود نخواهد داد!

معمولاً خانواده‌های پولدار سوپرکارهای پر زرق و برق را برای تحت تأثیر قرار دادن مهمان‌ها اجاره می‌کنند. این خودروها همیشه با پارچه‌ها و گل تزئین می‌شوند زیرا چینی‌ها باور دارند که این کار خوش‌شانسی می‌آورد. خب امروز که این‌گونه نبوده است!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *