ظهور اینفینیتی EMERGE-E در جشنواره گود وود

ظهور اینفینیتی EMERGE-E در جشنواره گود وود

مدتیست که اینفینیتی بر روی یک خودروی اسپرت هایبریدی مشغول کار است. خودرویی که می خواهد ارائه گر تصویر متفاوتی از اتومبیلهای اسپرت و لوکس دوستدار محیط زیست باشد.

Infiniti Emerge-E
Infiniti Emerge-E

اینفینیتی امرج-ای که نمونه کانسپت آن در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود، اکنون به یک خودروی واقعی تبدیل شده است. خودرویی که به جشنواره گود وود (Goodwood Festival) آورده شده ترکیبی از یک موتور سه سیلندر بنزینی با دو موتور الکتریکی است. این موتورها در مجموع 402 اسب بخار نیرو تولید می کنند که باعث می شود اینفینیتی EMERGE-E بتواند به شتاب صفر تا صد 4 ثانیه و شتاب صفر تا 210 کیلومتر در 30 ثانیه دست یابد.

Infiniti Emerge-E
Infiniti Emerge-E

باتری های لیتیوم-یون در پشت صندلیها جاسازی شده اند. و می توانند به تنهایی انرژی کافی برای طی 48 کیلومتر مسافت شهری را فراهم کنند. هر زمانی که لازم به شتاب و سرعت بیشتری باشد، موتور بنزینی وارد عمل می شود. این موتور که توسط لوتوس توسعه یافته در هر صد کیلومتر تنها 55 گرم CO2 تولید می کند.

Infiniti Emerge-E
Infiniti Emerge-E

هنوز این خودرو در حال انجام آزمایشهای پیش از تولید است. حتی گمانه زنی هایی وجود دارد که نسخه ای از این خودرو با پیشرانه نیسان GT-R اما بصورت لوکس تولید شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *