شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

شاسی بلندهای M بیشتری در راه است

ب‌ام‌و در حال حاضر 10 مدل ساخته و پرداخته‌ی بخش M را در سبد محصولات خود دارد اما در سال‌های آتی این میزان محصول افزایش خواهد یافت چراکه معاون فروش و بازاریابی مدل‌های M برنامه‌های این بخش برای گسترش محصولات را اعلام نموده است. درحالی‌که هنوز جزئیات مربوط به اینکه کدام مدل‌ها پکیج‌های M را دریافت خواهند کرد مشخص نشده اما این مقام بخش M گفته که شاسی بلندها جلودار این مسئله خواهند بود.

2015-bmw-x5-m-x6-m1

او گفته است:

کاملاً واضح است که سگمنت شاسی بلندها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و شما در آینده‌ای نزدیک مدل‌های M بیشتری را خواهید دید.

احتمالاً اشاره‌ی او به X3 M است که پیش از این تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ ثبت شده بود. البته احتمال اینکه برادر کوپه یعنی X4 نیز پکیج‌های M را دریافت کند زیاد است. انتظار می‌رود که سومین نسل ب‌ام‌و X3 تا اواخر سال 2017 یا اوایل سال 2018 آماده‌ی فروش شود و نسخه‌های M اواخر همان سال عرضه شوند. سورپرایز نخواهیم شد اگر ببینیم که در همان زمان نسخه‌های M مدل‌های X1 و X2 نیز عرضه شوند.

bmw-x5-m-x6

این مقام بلندپایه‌ی بخش M آشکار ساخته که ب‌ام‌و مدل‌های M را تنها به این عنوان که قادر باشند با خودروهای پیست رقابت نمایند نمی‌سازد. او گفته که محصولات M ب‌ام‌و به اندازه‌ی مرسدس-ای ام جی بزرگ نخواهند شد و تأکید داشته که برای هر نسخه‌ی ساخت ب‌ام‌و مدل M نخواهیم داشت. معنی سخنان این است که سری 2 اکتیو تورر دیفرانسیل جلو و برادر بزرگ‌تر 7 نفره یعنی گرن تورر نسخه‌های M کامل نخواهند داشت، تصمیمی که به نظر درست می‌رسد. البته هر دو خودرو را می‌توان با پکیج M اسپورت سفارش داد.

2015-bmw-x5-m

مدل‌های داغ‌تر M پرفورمنس در راه هستند اما مقام مسئول ب‌ام‌و می‌گوید ب‌ام‌و نیاز به کار روی ارتباطاتی دارد که این خودروها ایجاد می‌کنند و البته اذعان می‌دارد خودروهای M پرفورمنس به‌طور کامل توسط عموم درک نمی‌شوند. جدیدترین نسخه‌ی M مدل M760i xDrive بوده که در حقیقت اولین نمونه از سری 7 است که لباس M را بر تن می‌کند.

bmw-x5-m-x6-m1

منبع: motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *