سمفونی آلفارومئو جولیا کوادری‌فولیو در سیلوِراِستون

سمفونی آلفارومئو جولیا کوادری‌فولیو در سیلوِراِستون

بر اساس غالب بررسی‌ها و تجربه‌های رانندگی که تا کنون صورت گرفته، جولیا، مخصوصاً در نسخه کوادری‌فولیو، سدانی جسور، پرقدرت و بسیار تواناست که به راحتی می‌تواند با امثال ب‌ام‌و M3 و مرسدس-آاِم‌گ C63 شاخ به شاخ شود. شاید با خود فکر کنید که چگونه ممکن است یک ایتالیایی تازه‌نفس بتواند باتجربه‌های بازار را به چالش و بعضاً به زیر بکشد؟! اما خب، این موضوع واقعیت دارد و چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید آلفارومئو واقعاً با تولد دوباره جولیا کولاک کرده است.

alfa

اما چیزی که موجب تحریر این نوشتار شد نگاهی به نوای خروجی از کالبدِ جوان برومند ایتالیایی بود. هرچه که باشد، یک خودروی اسپورت و به اصطلاح وحشی برای کامل بودن باید علاوه بر عملکرد فنی درخور، صدای زیبایی هم داشته باشد.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 2016

ویدئویی که به تازگی توسط وبسایت Car Throttle منتشر شده، نگاهی به همین موضوع می‌اندازد. جولیا با پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر توربو دوقلوی خود پیست سیلوراستون انگلستان را زیر و رو می‌کند و با سمفونی زیبا و بی‌مثال خود شنوندگان را به حیرت وامی‌دارد.

2017-Alfa-Romeo-Giulia-front-view-in-motion-02

طبق آن‌چه در ذیل می‌بینید و نوایی که پیش از این در رسانه‌های مختلف از فرزندان مرسدس-آاِم‌گ و ب‌ام‌و شنیده‌اید، سمفونی کدام یک را دلنوازتر می‌دانید؟! آلفارومئو جولیا کوآدری‌فولیو، ب‌ام‌و M3 یا مرسدس-آاِم‌گ C63؟!

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *