دندان تیز کردن کادیلاک برای بازار چین

دندان تیز کردن کادیلاک برای بازار چین

چین بازار بسیار مهمی برای خودروسازهای لوکس بوده و کادیلاک معتقد است که به زودی می‌تواند در این بازار عملکرد بهتری داشته و بازار آمریکا را پشت سر بگذارد.

2017-cadillac-ct6-china-1

در سال 2016 فروش خودروهای کادیلاک در آمریکا با افت 3 درصدی مواجه شد درحالی‌که این شرکت با افزایش فروش 46 درصدی تعداد 116406 دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داد. این میزان فروش حدود 53 هزار دستگاه کمتر از فروش کادیلاک در آمریکا است. متعاقب این امر رئیس کمپانی Johan de Nysschen اخیراً در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که بازار چین می‌تواند در سه سال آینده بزرگ‌ترین بازار برای کادیلاک باشد.

Cadillac-XT5-2017-03

او می‌گوید:

ما در حال حاضر می‌خواهیم تمرکز خود از بازار آمریکا را به تمرکز روی کل بازارهای جهانی تغییر دهیم. زمانی خواهد رسید که ما فروش بیشتری در چین نسبت به آمریکا خواهیم داشت.

علیرغم رشد فروش کادیلاک در چین، همه‌چیز بر وفق مراد این شرکت نیست.
در 18 ماه آینده هیچ مدل جدید و چشمگیری از سوی کادیلاک عرضه نخواهد شد و همین امر باعث نگرانی‌هایی در بین نمایندگی‌های این شرکت در بازار داخلی شده است. به علاوه انتظار نمی‌رود فروش مدل لوکس CT6 در سال جاری از 1200 دستگاه فروش ماهانه در نیمه دوم سال 2016 فراتر برود.

Cadillac_XT5_054

علیرغم اینکه سگمنت کراس اوورها در ماه‌های گذشته از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده اما کادیلاک تنها یک کراس اوور در سبد محصولات خود دارد.

2017-Cadillac-ATS-CTS-8

طبق اخبار منتشر شده کادیلاک در حال توسعه‌ی سه کراس اوور جدید بوده تا به تقاضاهای موجود پاسخ دهد اما رئیس کمپانی تأیید کرده این خودروها در آینده‌ای نزدیک تولید نخواهند شد. او گفته:

در واقعیت ما نمی‌توانیم به‌طور مناسب به تمامی تقاضاها مخصوصاً در بخش کراس اوورها پاسخ دهیم. البته ما در مقطع کنونی در حال جبران مافات بوده و در طی سالیان سبد محصولات خود را گسترش خواهیم داد.

منبع: autonews

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *