داج چلنجر Demon با 757 اسب بخار قدرت!

داج چلنجر Demon با 757 اسب بخار قدرت!

در میان تیزرهای مختلفی که از نسخه جدید چلنجر SRT موسوم به دیمِن (Demon) دیده شده، نمونه اخیر کمی متفاوت و رمزآلودتر می‌نماید!
داج به‌تازگی تصویری از یک نشان فلزی منقش به کلمه Demon منتشر کرده که شماره سریال 0757 روی آن خودنمایی می‌کند. برخی کارشناسان مجله Road & Track معتقدند این عدد درواقع میزان توان خروجی از پیشرانه هشت سیلندر این نسخه را نشان می‌دهد!

Each Demon Crate is personalized for its owner with a serialized name plate.

اگر به خاطر داشته باشید این خودروساز پیش از معرفی چلنجر SRT هِلکت نیز دست به کار مشابهی زده بود. آن زمان تیزری منتشر شد که کانال 70 رادیو SiriusXM را روی ایستگاه هفتم نشان می‌داد؛ به‌ عبارتی همان عدد 707 که برابر است با حداکثر قدرت چلنجر هِلکَت. بنابراین اگر ادعای Road & Track را قبول کنیم، Demon به میزان 50 اسب بخار از برادر کوچک‌تر خود، هِلکت قوی‌تر خواهد بود.

gallery-1486045594-download-9

دیگر نکته جالب تصویر این است که نام تام کادینگتون (Tom Coddington) را به‌عنوان مالک در نوار بالایی حک کرده‌اند؛ کسی که یکی از عاملان اصلی تبدیل داج به برند عضلانی و پر ابهت کنونی است و ارزش والایی در تاریخ کمپانی دارد. در مورد رقم 001121 برای شماره VIN نیز به نظر می‌رسد حرکتی مشابه همان پلاک مرموز موجود در یکی از تیزرهای اخیر باشد.

2018-dodge-challenger-srt-demon-2

باید منتظر بود و دید با معرفی رسمی داج چلنجر SRT دیمِن چقدر از این تصاویر و گفته‌های مختلف درست از آب درمی‌آیند.

2018-dodge-challenger-srt-demon-1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *